▷▷20100514

Kerana Piala Thomas, abang aku mengamuk!

Piala Thomas ohhh Piala Thomas! abang aku yang fanas barann nii funya lahh tunggu siaran langsung dari TV1, tiba-tiba tak ada?!! arghhhhh. funyalah dia marah. nak ngamuk pun ada. dia nak serang RTM katanya. gilaaa!




Haaaa! lebih kurang macam nii lahh muka abang aku tuu masa marah. tengok lobang hidong dia. boleh muat siku aku tawuuu. mata nak tejojol dahh. funya lahh marah.


tiba-tiba incik abah balik. dia tanya kenapa abang aku bising-bising? puan emak pun cakap, RTM tak siarkan siaran langsung PIALA THOMAS. incik abah dengan muka selamba berkata, "laaaaa kan ditunda pukul 7 nantiii".

aku dengan puan emak?? apa lagiiii. HAHAHAHAHAHAHAHA. gelakkan abang aku beria-ia. mana taknya, dia mengamuk bagai nak rak. gila-gila punya ngamuk. naik takut kitorang. huahua. lain kali, sabar dulu ye abangkuu??

5 komen kat sini !:

ked :) said...

haha..pesan kt bro,
gi kedai je..free of charge :)

Eciz said...

@ked :)

haha. kat rumah lagiii free kan? kan? ;p

ARC™ said...

LOL! pebende ar..ni kes ngamuk xtentu pasal ni ahhahhaha

Eciz said...

@ARC™

hahaha. tawuu tape. dia memang cmtu. malas nak layan

ZiErWa zAiNaL said...

uish,,ye ke??
mmg pmint setia ni

kalau sudi komen la entry saya..
emosional