▷▷20100514

Alahaii Piala Thomas, pilunyaa..


Single pertama dibawa oleh Chong Wei lawan Lin Dan. sedihnyaa. dia kalah dua-dua set. hmmm. beregu pun sama. pemain ranking no 1 dunia kalah, ranking beregu pertama dunia pun kalah di tangan China! pemain mereka pun memang hebat!




Memberi harapan pada Choong Han tetap tak dapat. nak buat macam mana. bukan rezeki negara kita kann. alahaiii sedihnya kawann.




Tak dapatlah kita tengok skill Hafiz Hashim. apa kan dayaa. kita kalah tiga-tiga pusingan! arghhhh! sakitnyaa, sedihnyaa..!

8 komen kat sini !:

cik eykameow :) said...

comelnyer rashid sidek. eh betul kan rashid tu? ke misbun?

Eciz said...

@cik eykameow :)

kihkihkih. nampak sangat tak baca entry. kantoi di situ. tenkiuu komen. ;))

shaa bonitaa said...

1 malaysia sedeyh...xpe len kali msia bleh cuba lg..caiyok!! =)

Eciz said...

@shaa bonitaa

InsyaAllah! diorang kalah pun dengan gaya yang gah!

Amir Izzat said...

saya sokong Malaysia!!

Eciz said...

@Amir Izzat

sudah tentu saya jua!! ;))

cik eykameow :) said...

baca lah wey. tapi nak komen gambar tu jer.

Eciz said...

@cik eykameow :)

hahaha. kalau baca, boleh tgk bawah gambar HAFIZ tu letak nama apa. kuikuikui. btw, thnx sgt komenn. ;))