▷▷20100624

Usik pun tidak!!

Pada suatu hari, Razak sedang mengambil mangga di kebun datuknya. Sedang Razak memanjat pokok mangga, tiba-tiba dia terlihat ke bawah ada sepasang remaja sedang 'bercekerama'. Maka berdirilah bulu roma Razak melihat panorama itu. 


Tak lama kemudian, didengarnya suara tangisan remaja perempuan itu, sambil teresak-esak sambil berkata. " Abang, macam mana kalau saya hamil nanti? Abang kena bertanggungjawab. " "Sudahlah dik, kita serahkan semua ini pada Yang Di Atas," jawab si lelaki.


Razak terperanjat lalu berteriak, "Wah! wah! Kamu berdua sedap-sedap di bawah, senang-senang nak serahkan semuanya pada aku! Aku kan cuma tengok saja, usik pun tidak!!"






MAK AIHHHH. KAHKAHKAH!

2 komen kat sini !:

AQu APi said...

haha..
x pasal2..

Eciz said...

@AQu APi

tawuu tape. lurus bendul betul. KAHKAH