▷▷20100624

Lagu-lagu tema PIALA DUNIA menggamit gegendangku!!

Yeahhhh! sekarang semangat bola kan? world cup gitu. aku  ni bukanlah penyokong bola sepak. AKAK tak minat dek. tapi bab-bab teman tengok bola, aku boleh layannn! tade hal punya.


incik abah memang selalu suruh aku teman dia tengok bola. hishh. agaknya dia nampak aku ni ganas macam jantan, tu yang dia selalu ajak teman. KEHKEH! lagipun semua anak jantan dia da ada keluarga sendiri. duk jauh.


tu yang tinggal anak dara dia ni je. ades. tapi kan korang, lagu-lagu bola sepak memang aku takkan lupa. aku memang suka layan! arghhhh! bila dengar meremang bulu roma den!


ni lagu pertama yang aku minatttt sangat!! world cup tahun 1998 punya lagu tema. dinyanyikan oleh abang RICKY MARTIN sanun! arghhh! kalau dengar, nak gelek! KAHKAH! here we go, ale ale ale, go go go ale ale ale! KAHKAH!





dan yang ni lagi satu lagu bola yang memikat aku sekali lagi. yang baru ni la. seronok betul dengar. tegoyang-goyang kepala lutut aku. KAHKAH! ta bape paham bahasa nya. tapiiiii, beshhhhh wo!!


jom kita layan sama-sama lagu-lagu niii! manyakkk syiokkkkk!

6 komen kat sini !:

fyna said...

i pon suke lagu ricky martin..hehe

nabilah_2908 said...

ha..sgt suka lagu weaving flag ni...hari2 nk dgr..hehehe..

tp lagu shakira pun best juga..

waka..waka..eh..eh...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KEROPOK LEKOR

RAZUbA said...

erk.. lagu waving flag 2 kn lagu bahas inggeris.. npe leh xphm bahasa ape lak? haha pelik2..
papehal pon, aku layan gk lagu 2.. haha~

Eciz said...

@fyna

eh. macam mana kita boleh sama ni? KEHKEH

Eciz said...

@nabilah_2908

ha. dengar jangan tak dengar okey! yeahhh~

Eciz said...

@RAZUbA

eh aku kan org mexico. mana paham english ni. ;p