▷▷20100625

Penakutnya aku kan?

Assalamualaikummmmm! yeahh! pagi ni aku berjaya bai. aku berjaya bangun sebelum subuh. sebelum azan subuh! seronoknya!! dengan pantas aku mandi. nak dapatkan air sejuk tu lah!!


padahal aku tidur pukul 1 lebih jugak. haishh. lagi lambat aku tidur, lagi cepat aku bangun. ini sudah bagus!! dan malam tadi jugak aku tidur dengan sangat nyenyak! walaupun aku tidur sorang-sorang je kat rumah ni.


bukan apa, malam tadi kan malam jumaat kan?? aku ni sebenarnya PENAKUT YANG AMAT!! jadi, apa-apa aku kena syko diri sendiri.






dulu tahun 2006, aku penah duduk rumah ni sorang-sorang. masa tu, rumah ni baru siap la. so aku kena bersihkan rumah ni hari-hari. lagipun aku da habis sekolah kan. jadi aku taklah penakut sangat.


sekarang ni tatawu kenapa penakut yang amat. tapi abang ngah aku pernah kata, HANTU ni dia takkan muncul depan kita. takkan! kalau nampak tu, cuma ilusi kita je. so, aku taknak fikir pasal hantu.


lagipun sekarang, aku dah tak minat tengok cite hantu. suspen bunuh-bunuh takpe. jangan ada hantu. abah aku cakap, kalau da tawu diri tu jenis teringat-ingat dan penakut, janganla tengok cerita hantu. so, aku ikut la pesanan tu! HEHE!


dah! dah. itu je yang aku nak cerita. korang bersiap sedia. aku nak blogwalking ni! BABAIII!

1 komen kat sini !:

ZiErWa zAiNaL said...

sme la kite takut..padahal Allah ade je ngan kite..


kalau sudi komen la entry saya..
kenangan