▷▷20100616

Meluatnya tengok perkataan ada W kat belakangnya!

Aiw youw allw. kaliw niw iw nakw citew ktw korangw yangw iw manyampahw sangatw katw orangw yangw letakw w katw belakangw ayatw diew. apew-apew ajew taw. iw meluatw takw tahuw nakw beritahuw macamw manaw dahw katw diorangw supayaw janganw letakw w katw belakangw perkataanw. bukanw pew bilew iw bacew jew ayatw diorangw mulutw iw muncungw tauw. gedikw law uw niw taw.


KAHKAHKAH! kalau nak baca, buang w tu baru korang boleh paham. euuuuw. aku cukup meluat kalau ada yang taip ejaan diorang letak tambahan huruf w kat belakang perkataan.


contoh: jew, pew, kitew, lagi apa tah! apa perlu?? euuuw!


lagi satu, kalau orang taip ejaan atau perkataan yang sangat sukar untuk di fahami.  biasanya aku baca kat komen myspace.


Na samik ng ni. Sosa. B namtok da tew? = apa maksudnya??
Ish,tatela syg.. =B tp an syg,t0i ke bzu ng syg kap 2 ng ade line bwh dy an? = yang aku paham, SYG, 2, ADE, BWH ?




hattoii. perlu ke nak buat pelat-pelat macam ni? aku tengok usia dia, lebih tua dari aku. aku taklah kata aku matang sebab umur aku pun 14 tahun menten kannn KAHKAH!

tapi agak-agak la kalau nak mengada-ngada pun. pegi cakap ngada-ngada dalam sms atau bercakap pelat-pelat dalam phone atau face to face sudahhh! tak payah pertontonkan kat sini.

yang nak baca bukan budak kecik sebaya korang. tapi budak beso yang pandai menaip, pandai membaca dahh! huh!


HARAP MAAF PADA YANG TERASA. TAPI AKU MEMANG MELUAT!!


4 komen kat sini !:

s[y]azwa[n]i said...

tak suke jugak

s[y]azwa[n]i said...

tak suke jugak

pawaka19 said...

biasanya pempuanla suka wat camtu

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Seorang Lelaki Berkahwin Dengan Anjing"

ZACK ENTRY said...

setiap orang ada stail dia sendiri..