▷▷20100616

Alahaii bosannya aku dengan blog ni!

Nak minta tolong boleh? tatau nak buek po ni. boring bebeno la. ni yang rasa nak out dari rumah ni.


tapi tadi baru je balik dari TAKA MELOR. apa tu? ohh tu air terjun yang terdapat dalam kampung aku ni. AIR TERJUN TAKA MELOR, KG TENANGkaki-kaki ponteng sekolah menengah teknik segamat, ni memang port diorang. KAHKAH! dan salah sorang dari mangkuk-mangkuk tu ialah SANGKEKASIH aku! tadi aku pegi dengan geng-geng kat kampung ni. 4 orang. seronoknya. bukan apa. aku ni tak pandai berenang. sejak dok kampung ni, aku da mahir la berenang. pandai apung diri. nanti kul 5 petang nanti, kitorang rancang nak pegi KOLAM AIR PANAS pulak. pun ada kat kampung aku ni. KEHKEH! saje nak lepak cite zaman kanak-kanak.


dah dah. yang penting, sekarang ni aku tersangatlah bosan! help!!



lebih kurang jela muka aku sekarang dengan muka budak ni. dengan tembam pipinya. montok badannya. KAHKAH!

7 komen kat sini !:

HyperPlasma said...

eciz..lu ampungkan diri ke?.
tak tenggelam? lalala~ larik

Eciz said...

tak guna lu! gua sengkeh lu 318 kali baru lu tau!

Silence Shooter said...

hoh..ngan sang kekasih???
setau gua la kan...
Taka melur tu tempat geli2..
lu buat haper haa kat sana????
wakakakakakakakakakaka~!!!!!

p/s da pandai berenang? gua tau..mesti montot lu jer yg timbul kan? ahahahahaha~!!

HyperPlasma said...

kekeke...318 tu buat gaya manja2 sikit..wakkakaka

Sya Isya said...

Sya apungkan diri tak pandai, tenggelamkan diri pandai la, agaga..

Sya Isya said...

Sya apungkan diri tak pandai, tenggelamkan diri pandai la, agaga..

ZiErWa zAiNaL said...

comelnye..,,


kalau sudi komen la entry saya..
semuanya diizinkan oleh Allah