▷▷20100615

Da kalau malas tu..

Pagi-pagi ni aku rasa nak mengamuk. bukan pasal apa. pasal aku punya cooler laptop ni da rosak. usik-usik, kejap okey kejap tak.


Arghhhh! apa penyelesaiannya ialah TERPAKSA aku mengeluarkan kembali ilmu ELEKTRONIK yang pernah aku belajar dulu.


aku kena pateri wayar yang ada. potong-potong semula. haishhh nasib baik la dulu aku memang suka buat semua ni. dapat A lagi. KAHKAH!


jadi bila semua da setel, mende cooler ni pun dah kembali normal, ini jawapan untuk hasil kerja tadi.




aku jadi MALAS nak kemas semula. lintang pukang ni ha kat sebelah aku. buat-buat rabun sudahhhh. weyhh tolong weyhh kemas kan!


2 komen kat sini !:

Farid MOFASAD said...

hahahaha....

semoga berjaya mengemas!!!















>>____________________<<

nabilah_2908 said...

lama tk singgah sini...sudah bertukar..dari hijau ke pink.. :)

selamat mengemas....hehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
RENUNG-RENUNGKAN