▷▷20100615

Amanda cintaku anak KAK IEDA AL-HABSYI

Inilah budak kecit yang berjaya memukau aku di kala aku berblogging ni. jarang la aku nak suka tengok budak kecit lagi-lagi dalam blog ni. tapi tatawuu la. bila tengok muka budak ni, aku terus,


ARGHHHHHHH! aku nak culik dia!! nak cubit-cubit dia!! nak gigit dia!! gerammm! bermula dari aku tengok gambar ni.



nampak tak airmata leleh-leleh tu. sebab dia tengok mama dia berjauhan dari dia. hattoii!

pastu di ikuti dengan gambar ni.


nampak tak? mestilah nampak kan? dia suka kucingggg! "AAAAAAAA" itu yang dia cakap kalau nampak kucing. KAHKAH!


eiiii. kenapa dia menyengeh macam tu. mama dia pun tatawuu kenapa. memang nak kena tembak budak ni. geram betul aku!


haa ni kenapa? nak tunjuk body ke sayang? rotan kang! meh meh tunjuk kat AKAK meh! nganga-nganga sumbat siku dalam mulut tu kang!


yay! sayang da pandai pakai tudung ye. kecian mama dia. belum rasmikan lagi sayang da cekup dulu! bagus! KAHKAH!

ni anak sapa? anak KAK IEDA AL-HABSYI tu la. namanya KHAYRA AMANDA! nama secomel orangnya. dia dah setahun lebih dah. alaaaaaaa. suka sangat pegi belog KAK IEDA AL-HABSYI sebab nak tengok anak dia la.

siap buat pemintaan lagi tu. keluarkan lagi gambar-gambar amanda. haaa! KAK IEDA siap buat entry khas tunaikan pemintaan aku tau! KAHKAH. kat sinii!

kak! buatlah entry pasal amanda banyak-banyakkkk!! i peminat setia dia kakkkk!!



3 komen kat sini !:

Farid MOFASAD said...

comel tgk adik 2..

tapi sedih dengan penderitaan nya..



-_____-





...
PERSOALAN AKU, BOLEH TOLONG JAWAP TAK?? PLZZZZZZZZ >>___________<<

pawaka19 said...

budak ni comel dari eciz..;p

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Barangan Pelik Hanya Terdapat Di Pasaraya Negara China"

ZiErWa zAiNaL said...

comelnye..


kalau sudi komen la entry saya..
rumah sewaku syurgaku