▷▷20100623

Apa lagi yang aku tak puas hati ni!!

Assalamualaikumm! Hmmm. kawan-kawan. korang perasan tak? macam-macam yang berubah kat page aku kan? sebenarnya kan, aku masih tak berpuas hati ni.


Aku ni jenisnya, selagi tak puas hati mata ni menengok, selagi tu lah aku akan usik page tu. sampai aku puas hati. tapi ni, aku da blur. da tatawu nak letak apa lagi atau ubah apa lagi kat page aku ni.


aku masih tak puas hati sebenarnya. sangat tak puas hati. kalau korang tengok mende ni sentiasa berubah, maknanya ada la yang aku masih tak puas hati. mata ni masih tak sedap memandang.


susah kan jadi orang macam ni?? hmmm. korang rasa lahh. apa yang patut aku ubah ek??

1 komen kat sini !:

ZiErWa zAiNaL said...

comel je kite tgk..hehe

kalau sudi komen la entry saya..
promosi