▷▷20100528

Aku ada sakit kulit ke?

Ouhh yeahh baby. hari nii aku nak cerita fasal jari jemari comel aku *comel kee ekekek. hmm jari aku tak macam korang.


err means, jari tapak tangan aku tak macam korang. jari jemari aku disifatkan alah sabun. jadi, jari jemari aku tade cap jari alahaiii sedeynya akakk hattoii. 


bila cuaca ala-ala lembap gitu mulalah jari aku merekahh. masa tu, bila aku sentuh kulit, pehhh rasa macam kertas pasir kuikuikui.


bila cuaca panas, jari aku macam lembap. hmmm dia terbalik dengan cuaca la aku tengok. skang ni jari aku lembap. bila sentuh, lembuttt je tangan aku hehe.


tapi yang tak beshnya jari jemari aku ni mudah luka. bila da luka sakitnya tak terperiii tapi masih boleh tahan walau kening kerut-kerut gitu hihi.


bermula dari ibu jari kanan masa usia aku 12 tahun , tahun 2000. beransur dari satu jari ke satu jari. habis semua jari kanan, dia turun ke ruas-ruas jari. sampailah suku dari tapak tangan aku da tade ala-ala cap jari gitu huhu kesian tak? kira kalau tengok tangan kanan aku, da macam tangan orang tua. berkedut-kedut sebab tade kulit paling atas huhu tapak tangan lagi la kesian


skang tangan kiri pulakk. yang tinggal cuma satu jari je iaitu jari kelingking yang normal masih ada cap jari kesiannya akuu!


aku tatawuu apa masalah jari aku nii. masalah kulit kot. korang tawuu takk??



0 komen kat sini !: