▷▷20100426

Ohh duit simpananku !

Hiahhhhh! hambek kau! beranilah paw aku! heheh. itu ayat aku, kalau-kalau ada orang cuba rampas duit aku ni. kat atas ni, jumlah simpanan aku dalam masa 22 tahun aku hidup. setelah berpenat lelah, aku kerja, hari-hari pergi sekolah, abah aku bagi duit, aku simpan. aku simpan dan terus simpan. habis sekolah, aku kerja. semata-mata, nak kumpul duit. dan sekarang, ini hasilnya. penat tau aku kumpul! hellllllooo! hah! sumpah aku tipu pahamm? aku yang BOHROSS boley pulak menyimpan banyak ni? menyimpan tu ada la, tapi mustahillll sebanyak ini weyhhh! duit syiling banyaklah. huahuahua. serius tak lawak!

Hah! nak tanya soalan BONOS ni, kalau korang dapat duit banyak ni, apa ke benda yang korang akan buat? kalau aku? KOMPOM la aku akan sedekahkan separuh daripadanya ke AKAUN BANK aku. huahuahua! lepas tu, separuh daripadanya pulak? dengan baik hatinya, aku akan sedekahkan pada semua penjual-penjual baju, seluar, kasut, selipar, aiskrim, nasi ayam, beg tangan, beg baju, jam tangan, jam dinding, jam randik, sarung bantal, dan kesekelian makhluk yang dijual di dunia ni! huh! baik tak aku? heheh. tapi itu angan-angan kosong aku la.

Actually korang, 1st time aku tengok gambar ni, mata aku berpinar-pinar, apa tuu? mata aku bersinar-sinar, air liur separa meleleh, hingus on the way nak menjunam! hadoi! memang suka! sangat tajam pandangan mata aku pada uwang-uwang ni tawuu? sesungguhnya, aku memang MATA DUITAN! dan dan dan, gambar ni pun, da hampir setahun, bertakhta menjadi wallpaper di laptop aku yang diberi nama, HUBIZ ni! maap SANGKEKASIH, gambarmu tak dapat ditayangkan atas sebab keMATADUITan saya ni sayangg! hehe. ilapu DUIT! auuuw! ;D




2 komen kat sini !:

AiZ said...

hikhik... baru nak suruh belanja lolipop... hikhik


nak tahu komen u kat entry i plak..hikhik >>AKU PERNAH JADI BLOGGER TAK GUNA!! Miahaha.. AKU TAK BANGGA PUN..



Nisaeciz said...

huihhh! boley aje. semol de meter. hekhek! nak bape? 10? 19? 1 pun saya tak bagi. miahaha