▷▷20100426

Merapu meraban melalut

Ohhhhh. uhhhhhh. emmmmm. haih? kenapakah dgn aku ni? meroyan? sahsau? tidakkk. aku kesejukan ni. dari tengahari tadi, hujan ni tak berhenti. naik menggigil badan comel aku ni. lemak2 aku pun da beku tahuuuu? mak abah aku pulak keluar. tah buat apa tah, tinggalkan anak kesayangan diorang ni sorang2. agak tak kesian agaknya. [walhal aku yang tak pelawa diri untuk ikut diorang!]

Dengan rindu kat SANGKEKASIH da semakin menebal. nak call, kredit pulak tak ada. haih. malang betul. si busuk aku tu tak mencukupi kredit nak call aku. kesian dia dan aku. terpaksa menanggung seksa rindu. rindu ke dia?? [rindu laaaahh!] kedai topup pulak tak buka. da 3 hari ni. si AHYAU ni asik merayau je! kau tau tak kedai kau tu laku? pegi tutup tu kenapa? kalau nak berjalan pun, buka jela kedai. bia kitorang topup sendiri. haa?? takut kena rompak? laaahh kau ni. kau tak tau ke?? kitorang ni jujur binti amanah?? dah dah! cik nisa! apa hal kau becakap sorang2? gilo?

Haa! tengok la. punyalah aku kebosanan, bercerita pun da merapu. almaklum, aku memang suka merapu meraban. huahuahua. apa ke lawaknya? haih. okey, tak lawak! tu yg berbelog ni. rindu pulak pada blogging. facebook jua. apa jela. sume jenis yang ada kat internet ni. kecuali yang itu haa! alaaahh. yang ituu! tak tau jugak? tuuu la. tut tut. tetttt! yang 1 colour tu la. apa lagi! aku memang tak minat okey! geli gelaman gelabah aku tgk! haih! aku ngaku ke aku penah tengok?? okey okey! memang aku penah tgk! tapi bukan sorang2 ye anak-anak! tgk dgn rakan-rakan. itu pun dipaksa. diheret! kelopak mata ni haa, diorang buka kan! supaya tgk! kalau tak tgk, kena cucuk! cucuk dengan pisau! yes! sumpah aku tipu! huahua. aku rasa tak lawak pun! jangan gelak, mekaseh. aku tgk dgn rela. da tgk, uweekkkkk! muntah! sumpah geli!!

okey okey! aku mula melalut. tak cukup2 ke mengaku kuat merapu. jangan sampai melalut pulak! tu lah aku. suka lari dari topik. bia bia bia! dah dah. sebenarnya, aku tak ada cerita khas, maka, ini endingnya. baiiiii! tak beshnya entry ni. miahahaha. tak lawak!



0 komen kat sini !: