▷▷20100911

1 Syawal yang terindah. Sila jeles!!

Assalamualaikum. Mula2 sekali aku nak ucapkan, Selamat Hari Raya Aidilfitri, walaupun aku agak terlambat. hek hek. tapi janji aku ucap, kan? kan? Oke la, aku nak bagitawu, bahawasanya, raya tahun ni adalah yang paling meriah dan paling indah dalam hidup aku!! yeahhh!


Dan aku taknak cite banyak, aku nak belanje korang dengan gambar-gambar. biar korang saksikan sendiri, kenapa aku rasakan tersangat meriah, dan tersangat indah k. Jom mulakan!


[ MALAM RAYA ]





[ Pagi Raya!! ]

- aku rasmikan studio buatan sendiri -

- dengan kakak ipar. tinggi jugak aku kan? hahaha -

- kakak, emak dan, aku ke? haha -

- oh tangga! hahaha. dorang tengah melambai kat aku. hishh, tinggi aku ni kan? hahaha lagi! -

- baru berkumpul 1 keluarga. cuma keluarga abang long je takde. masa ni semua da lapar -

- bila da siap bergambar, makan time! tengok! aku paling sibuk nak makan! -

- sudah tu, sepupu yang adikberadik paling ramai datang, wow! -

[ Jeng jeng jeng.. sangkekasih pun datang ]

- ceh kaber senyum. muah! -

- control..control..depan ramai peminat tengah tengok! hahaha -

- atas permintaan, kitorang pun buat gaya bermaafan. ouchh. malu waktu ni! -

- dan itulah kisahnya.. -
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
- ah sudah! kenapa termenung? sebab.. pikir, agak-agak korang jeles tak? hahahahaha. larikkkkkkkkkkkkkk -


5 komen kat sini !:

~mAsItAh fUaAd~ said...

hahaha!bluwek....xjeles....xjelesssss....tak jeles...haaha

Anastasia Ann said...

wah wah wah.

Nabiel said...

xjeles!wekkkk..hahaha
muke kekenyangan yea?=P

pawaka19 said...

wah..sedondon ye baju famili

New Entry "Cari Kerja Pakai 'Cable' , wajarkah? "

hamzah ian said...

seyes cun bunga api..