▷▷20100920

Raya 2010 sakan habis !

Hai semuaaaa. lama gila kan aku tak meng hapdet kan entry. haihhh. bizi beraya la katekan. memang beraya sakan aku tahun ni. mana taknya, raya pertama je, sangkekasih da kunjung tiba. itu kali pertama bf datang beraya rumah aku masa raya pertama.

pastu pulak, abang aku balik. anak-anak dia memang stok nakal punya. so, rumah aku jadi meriah la kan. dengan bunyi jeritnya, dengan gaduhnya. haihh memangla menyeronokkan. pastu pulak, raya ketiga, kami sekeluarga pergi bercuti.

tak jauh pun, cuma kat mersing. tapi da lama sangat tak mandi laut. lepak kat pantai. skali mandi kat laut, ha kauuu, masin gila! cemana aku bole lupa yang laut tu masin ek? hahaha. ye la kan, sebelum ni aku sibuk mandi kat airterjun je. kan tawar je. takde ombak.

pastu raya keenam pulak, aku keluar dengan sangkekasih diikuti anak buah aku dan akak aku. kitorang turun ke batu pahat, tengok wayang. dapat la shopping sikit. tapi keseronokkannya, Ya Allah! hanya Tuhan je tahu.

tak cukup tu, raya kelapan pulak, aku pergi berkunjung rumah kawan-kawan yang da lama aku tak kunjung. sejak habis sekolah kira2 5 tahun yang lepas, boleh tahan la tak bape nak jumpa. skali jumpa, habis semua cite lama terbukak. syok habis.

ala-ala reunion pun ada. aku tak bagi korang gambar kan? bukan apa, aku guna pc bapak aku je. laptop aku da masuk klinik. ada la dalam sebulan. huwaaaaa. so, kat pc ni takde pape. dapat online dengan menaip je. baca la korang ek. hehehe.

setakat ni, tu je cite yang aku nak kongsikan. selamat beraya sakan lagik. hehehehehe. ummmuah~

5 komen kat sini !:

farahh said...

pergghh~~ sibuk memanjang

nabilah_2908 said...

mmg betul2 raya sakan nih.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SERANGAN MALWARE

Kie-yu said...

mehla beraya umah aku eciz~

ZACK ENTRY said...

dah lama tak dengar khabar kak eciz..=)

heart~ said...

wahhhh lamanye kak nana tak ke sini...

hamboi2 beraya sakan ek budak ni! meh la melawat kak nana, blh dpt duit raya...

lalalala~