▷▷20100904

Farah Husna Si Gedik Gampang ~

Huiiiik. Haiiiiiii. Hik Hik Hik. Mula mula kena mengade. pastu baru bole gedik. ha ha ha. oke oke. aku buat entry khas. bukan review, bukan jelajah. erk? tapi tapi, untuk yang disayangi, sayang ke? ha ha ha. lu pikirlah sendiri!


Ni haaa. tengok tarikh. tengok cepat! 4 September 2010 ye dak? apa kena dengan tarikh tu? bukan korang kisah pum ye dak? dak dak dak. dahh. nak bagitawu, tarikh tu, tarikh keramat si budak mereng. bole la korang panggey dia FARAH. nama sebenar? KELLY CEKELATHUDSON. indah kan nama dia? nama miang dia FARAH HUSNA BINTI HELMI.


- Haa. ini header terbaru blog dia. mmg suke monster budak ni. RAWR -

Pagi tadi, atau lebih dikenali pagi pagi buta kira kira jam 12 tak tepat malam, ke pagi? eh lantak. aku suruh budak kubi, eh bukan, pakcik kubi on airkan ucapan simple aku. beserta nyanyian yang ampagas dicampur lagu-lagu syahdu berkaitan hari ulangtahun. dan, aku berjaya buat dia nangish! hahaha. oke aku tersengih.

Oke cukup setakat itu ceritanya. aku nak persembahkan gambar-gambar bajek cun beliau. sila tengok dengan tenang sekarang. jangan muntah dulu. hahaha.

- Sebenarnya aku nak tayang muka dia je yang bajek cun huahuahua -

lagi lagi gambar.

- Hah! aku tak suka gambar ni. dan aku harap korang JANGAN suka gambar ni -

lagi lagi dan lagi gambar minah mereng.

- Ini pule tebiat beliau. eh tabiat! suka RAWR sana suka RAWR sini. bajek cun sangat! -

oke ni last gambar beliau si minah sewel.

- Dan ini adalah gambar yang paling aku meluat nak tengok! apa, dia ingat dia comel sangat ke buat muka gitu? haihhh -

Oke da. amacam PARA? benanah tak aku kutuk gambar kau yang bajek2 cun tu? hahaha. aku suka! aku suka! aku suka! babe, jangan lupe, [birthday girl passing by] tau! hahahahaha! muntahijau sofa bedesup tepukmeja!

-sekian-

5 komen kat sini !:

farahh said...

thx yuyunx! leflefleflefyu lahh!! ;D




oi oi oi, aku taw lah ko ske kan pikce2 tu, kalau tak ko tak amik ah semua tu. hahahaha xD

KuBi said...

napo la aku x pasan yg paraa ni lawa hah? ari ni baru pasan dia lawa wakakakaka!!! paraaaaa jom kapel nakkkkkkkkkk??????? larikkkkkkkk!!!

farahh said...

takmo ah kubi. farah dh ade boifren. wakakakaak! firaaaaa!!1 tgk kubi awak ni! die curang ngn firaaaa ni ;))

Kie-yu said...

gile ganas ko wish besday member
nk nangeh aku
hahaha!

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih