▷▷20100806

Hanis, ayam dan korang memang peneman setiaku !

Oh salam sume rakan blog haku! da bape hari tak hupdate hentry kan? waduh waduh. haku kurang sihat la. tapi da semakin sembuh. Alhamdulillah!


aku cuma nak bagitawu, dua hari berturut bermula khamis diikuti jumaat iaitu semalam, aku buat rekod sendiri dengan mengudarakan diri yakni men dj selama 6 jam. jejak pukul 4 pagi jugak la.


-gambar fresh ni. baru td amik. so, aku pakai tshirt purple, anda bagaimana?-


tapi macam biasa, hanis aleeya si gengblogger sana setia menemani aku walau aku terlelap tika men dj, dia tatap call aku supaya bangun. huwaaaaaa semangatnya aku men dj sampai da tidur pun masih nak men dj.


dan si ayamgile pulak asik menjerit, PERGI TIDURRR JELA ECIZZ. KAHKAH! bukan pe, aku memang mamai tatap men dj. taktau la dorang paham ke tak aku cakap masa tu. KAHKAH! yang pagi tadi punya, aku sedar-sedar je, konti aku da out pun. KAHKAH! sbb aku da tak terbangun untuk teruskan men dj.


tapi serius, rakan blogger memang peneman setia aku. hoyeahhhhh! korang memang besh!


-sekian-

10 komen kat sini !:

farah si monster said...

ecehh.. eciz men dj tak hingat dunia ouhh..

tak sekolah ke hape (^__^)

Bukan Eciz said...

@farahh

KAHKAH. hari2 aku ponteng. sik kelas tamill je. tak paham haku. KAHKAH

Mrs. Q! said...

halo dj eciz
uma ko da tuka jadi konti ke hape?

mida said...

pkai baju sekolah jer niy..hehe..
chaiyok2 dj..
mantop2...
ader trademark ta..??

cik aiLebiu said...

pehhh..eciz....fewitttt....aku blom denga lagi sore ko ni..bila ko on air lagi kang sound aku weh..nk dgr..kekek...

HANNA PLEASURE said...

nak jd kwn jugak bleh..=.=

nabilah_2908 said...

teringin gk nk dgr suara dj eciz ni... ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
YASSIN UNTUK SI PEROKOK

Kik0 ♥ QiLaH said...

<-- x tesenarai

nak pemesssssssss gak huhu

ardinihumaira said...

bagus ni... ^_^ semangat waja! dni temankan gak nanti tau. skang tenet slow bangat dong. hukkssss syahdu :'(

Laki eciz said...

mcm ni mmg xptut...xptut sgt2