▷▷20100807

Aku da pencen !!

Salam sume. oke ini entry yang ke 424. da makin banyak. sebenanya aku cuma nak bagitawu, aku ni memang cepat bosan.


jadi, tujuan aku buat mende tu pun hanya dengan niat membantu. sbb ada yang cuba mengganggu dan cuba menjatuhkan. jadi sekarang, dia da stop. da tak kaco lagi. dan sume da kukuh macam biasa.


- gambar fresh. baru amik tadi. so, aku pakai tshirt hitam, anda bagaimana? -




aku rasa, aku nakkkkkkk PENCENNNN!! KAHKAH! yey. dengan rasminya, aku takkan buat itu lagi. hoyeah hoyeah. aku dengan SANGKEKASIH pun makin bahagia.



walau apa pun, aku takkan pencen dalam dunia blogging. ekekekek.

-sekian-




5 komen kat sini !:

ardinihumaira said...

huhu.. jangan pencen. kang dni babap :D

Da LovaC said...

pencen ape weyh?

NuR 'aQiLaH said...

ayam pencen huhu~

Kie-yu said...

ko nk pencen hape pulak ni eciz?

Laki eciz said...

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.....!!!!!!!!!!!