▷▷20100817

Cara-cara menarik perhatian orang

* Menjerit berulang kali kat telinga ntah sape-sape yang dok sebelah korang.


* Mencarut dan cakap merapu yang bukan-bukan dengan nada yang buleh didengar orang di sekeliling.


* Cakap laju-laju yang mana korang sendiri pun tak faham ntah apekebendenye.


* Ketawa kuat terbahak-bahak. Nak lagi thrill bulehlah berguling-guling sekali.


* Pastu layan menangis sambil tepuk-tepuk dahi dan geleng-geleng kepala.


-selamat mencuba-


10 komen kat sini !:

nabilah_2908 said...

err...mmg akan mnjadi perhatian org..

lepas tu dtg la sebuah ambulance..bawa kita ke tanjung rambutan...huhuh..tak pasal2 jer.. ;P


jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED SAKIT

Kie-yu said...

aku pernah try
bukan tarik perhatian
tapi kena tarik
=tarik telinga

wakakaka.

NiZaM Limited said...

haha..ni la namanya mencapap..mencari publisiti..lebih kepada publisiti murahan..=p

skali skala terjah la blog saya plak ye :)

Zulfahmi Abidin said...

effective ke bnde alah nie eciz..mcm rase diriku diperbodohkan jer eciz.hehe

Raybond said...

wakakaka... eciz laling selalu ek amalkan??

sayang said...

menakutkan je yang nombor 1 tu .. hahaha .. x pasal2 kena flaying kik

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku nak cuba nombor 1

iCaLoVeZiE said...

Segan le pulak nak buat gini. :D

tiafazunia said...

gua rasa gua nk try.
tp ape kate lu buat dlu,
:)

Anonymous said...

Hey Susan, rofl :D

Delmer