▷▷20100722

Suka-suka kutuk gemuk kan!

Kenapa? mengapa? why??? arrrrrr. ai sedey noks. mengapa? mengapa kutuk boypi ai?? jaatnye. ada ke fatut! tak suka! tak suka! tak suka!


see? dia kata boypi ai gemuk?? dem!!

kalo takat yu nak rogol jiran yu ke, nak carik tafsir bini yu kena rogol ke, nak tawu cemana nak rogol ke, ai tak kisah oke! lantak yu la! nak rogolrogol kat belog ai. tapi tapi, kenapa nak rogol boypi ai? kenapa??

err bukan rogol, tapi kutuk dia. helo! ai je bole kutuk dia oke. nak cakap dia montel ke, muncit ke, ai je bole!! orang lain tak bole! arr ai nak nangish! mencik mencik! sudah! ai majok. pasni ai tanak post entry lagik!

besok ai post balik. huh! marah ni. mencik mencik!

-oke sumpah gedik nak mampos aku da bape kali muntahdarah jadi wane hijau da!-

-sekian-

10 komen kat sini !:

Da LovaC said...

gua syak..die cari boypren dia..terjumpa boipren lu lak..bhahhaha

ardinihumaira said...

macam mana nak RRRRRRRR tuh kan... sumpah tukang google benda tuh jadi kodok. cissss... jahat betul niat cari cmana nak RRRRR... mai pakai rejam beliau... eee kejiii huhuuu

Kie-yu said...

hee
die nak la tu
mule2 kutuk
pastu edjas la
hahaha

AbgFeroZ said...

ahaks..
ape daa entry senget mcam eciz gak
hik hik hik..
mcam2 diaorg search ekk

NuR 'aQiLaH said...

elergik pekataan gem0k huhu

E.d.Y said...

haha..gemok..haha...
ooppsss..jgn marah aaa

semutcomey said...

alaaaaa mana aku nak gtau semutcomey lalu lalang ni???? aku sesat. toloooooong!

along seha said...

sesuka haaaaaaatii diaaaaa jer kann...???!!

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

hot juga key word camtu ye. hehehe. takpe la asalkan u tau die yang paling macho di hati u.

Laki eciz said...

abi mmg dh gmok..:(