▷▷20100722

Muka aku bila da marah !

Oke ini entry ke 406. harap maklum. peh peh aku hebat! nak bagitawu ni. aku dalam mood marah ni. sangat marah. oke, bila aku marah aku mula tunjuk memek muka. seperti mereka-mereka itu la.


hepp hepp. sapa ajau buat camtu? sapa?? ai tak buat cmtu sayang.

oke lebih kurang cmni la muka marah aku. hattoi kesomelan betui

tapi aku takkan buat muka macam ni. ala-ala terlalu somel gitu. zasssssss!

oke yang ini memang bertepatan dengan muka aku. mekaseh.

-sekian-



2 komen kat sini !:

touyakaruma said...

rasanya gambar memula paling nampak serupa

http://touyakaruma.com/blog/

ardinihumaira said...

miahahaha,,, gamba bebi wat muka marah tu rasa nak penyet2 je.. comel betul