▷▷20100720

Cara-cara menghilangkan rasa bosan !

Aku kalo da boring, aku akan buat muka macam ni dulu.



pastu aku mula mengkreatifkan diri dengan buat mende-mende camni.


bila da bosan jadi kreatif aku akan baca artikel ni pulok !


dah tu. aku akan cari mangsa untuk menghilangkan rasa boring ni.


bila dia terkencing2 ketakutan, mula aku meneruskan usaha untuk menjahanamkan orang dengan melakukan ini.


ha! bila dia suda menunjukkan sindrom nak kojol segera aku melarikan diri. pastu aku cari mat bangla untuk menyedekahkan senyuman.


tapi dia menyampah dengan senyuman aku. nak buat macam mana kan? errr, macam muka SANGKEKASIH la mat bangla ni. larikkkkkkkkkkkkkkkk [sebelum MISTA FAIZ TEMPELENG AKU].

-sekian-

4 komen kat sini !:

safiyyahosman said...

HAHAHAHA..
ok nih musti dah habis boring..
ahahahaa=p

Raybond said...

hai laling.. =)

ardinihumaira said...

comel kan kucen tu angkat tangan hik3

Laki eciz said...

gba last 1x ni mmg xbleh blah...ayg mmg nak kena!!!!!!!!