▷▷20100721

Temuduga ku mencabar!

Assalamualaikum. berikutan dengan kisah yang aku gi temuduga tu kan. oke pagi tadi temuduga. ceh, bukanla temuduga sangat.


kitorang dinilai dengan cara buat surat. aku punya nak dihantar pada TIMBALAN PERDANA MENTERI tu. KAHKAH! peh peh aku men hentam keromo jela kawan. yang calon-calon lain tatawu la. menteri-menteri jugak.



see? mana ada no rujukan kan? kan? cis cis

tapi masing-masing da sengih2 bagai. diorang kata, dengan menggigilnya terus lupa cemana nak buat surat. KAHKAH! ampagas betui. siap kena marah tu, sebab tak buat no rujukan. ades. masa skola dulu mana ada letak no rujukan dalam surat kiriman rasmi. sila salahkan cikgu! LALALALA!


lebih kurang cmni la suasana tadi. ada 2 orang laki. tapi aku perempuan. diulangi, PEREMPUAN. dan dan aku tak nyanyi cmtu la. KIHKIH!


aku orang pertama ditemuduga la. sebab aku orang pertama siap buat surat. tahapapapa punya surat daa aku buat. tatawu la dapat ke tak. tengok-tengok, macam tade harapan. gaji pun ciput siol. ciput bebeno. aku pun pk dua tiga patblas kali nak ke tanak. KAHKAH!


tapi kalo dapat, pegi jela. at least, menimba pengalaman. eceh! so so, doakan jela aku dapat. bole? asik doa je, dapat pahala u all ni tau! ;p


-sekian-

4 komen kat sini !:

cik aiLebiu said...

pehhh...keja apa wei?

nabilah_2908 said...

good luck di ucapkan...tk kisah la gaji ciput..pengalamn itu pntg.. ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
KWE TIAU GORENG

atty's said...

gudluck tau ..

Laki eciz said...

yg pnting mncuba dan berusaha...dpt ke x to dtgn DIA..kuatkn smngt ye syg..jgn cepat mengalah