▷▷20100601

Warna page aku tak ada kaitan dengan POLITIK!

Assalamualaikummmmm!! HAHAHA eh nape aku tiba-tiba tawe?? heyyyy AKAK punya suka lah kannn! ni haa. sebelum ni kann aku buat page belog aku wane merah kann. tema merah gituu background tetap putih sucii ilike!


haaa ni la page asal akuu. merah gitu manyak gambar sanaa!! macam-macam ada!

berheaderkan iniii tunjuk muncungg HAHAHA memang suka muncung tuu

pastuu tukar ni pulakk. tema hijau pulokkk macam besh kan hattoiii. mula-mula header sama tapi warna je berubah.

pastu tukar header yang nii pulak. versi gerak-gerak HEHEHE

pastu tukar lagi header letak gambar menatang tuu gerak-gerak jugakk!

akhirnya??? macam yang korang tengok sekarang ni laa. ni page terkini aku HEHEHE tatawuu nak tukar apa lagi dah HAHAHA aku memang cepat berubah hati okeyy.

dan kan, dan la, ada sorang budak somel tuuuu, dia hantar mesej niii.

waaHAHAHA. mula-mula aku blur jugakk. tiba-tiba! hattoiii tidak lah huweyhhhh! HAHAHA tade kena-mengena yang dah kawen ataupun yang single <-- apa kenamengena?? HAHAHA! tade kenemngena dengan politik la sayanggg! kebetulan je. hattoii! HAHAHA





3 komen kat sini !:

Sya Isya said...

ehehe..macam2 kan, mata orang ni..kadang2 kita x nampak apa yang diorang nampak...

Lepat Pisang said...

Apapun..lepat suka design eciz..simple n sejuk membacanya..he..he..

NU.YA.RA said...

heee...klakor bile ade y kata cm tu..

design eciz mmg terbaik..share la skit...