▷▷20100622

Telor, Zierwa, kamu berdua memang terbaikkkkk!!

Tenkiuu sangat-sangat sudi jengah belog ni. Pasal apa pulak kali ni ye? Telor, Zierwa, kamu berdua memang terbaikkkkk!!? Hmmm. tak paham? JOM BACA ENTRY NI

Sekarang aku macam-macam dah malas. malaslah nak senaraikan apa dia. see?? nak senaraikan pun malas tau!! M A L A S. orang kata kalau dah tumbuh penyakit M ni, memang tade ubat lee!


aku cukup-cukup malas nak berblogwalking sekarang ni. bangun awal pun malas. diet pun malas. nasib baik, makan tidur mandi masih tak malas. kalau malas jugak, hatoiiiii memang rosak, KAHKAH!


sebenarnya aku nak kisahkan pasal dua blogger tegar ni. yang sorang, nicknamenya TELOR. dia ni, setiap kali aku ada entry baru, mesti dia akan masuk belog aku. apa bukti? dia selalu tinggal jejak dekat shoutmix aku sana.


SETIAP KALI PAHAM?? walaupun dia tak drop komen, tapi kedatangan dia tu dah cukup bermakna buat aku! setiap kali okey. sampai aku naik segan tak balas kunjungan dia. bukan apa, aku ni jenis, kalau orang tinggalkan mesej kat shoutmix yang setakat singgah je, aku takkan layan. KEHKEH!


lagi sorang si ZIERWA ZAINAL. hah! yang dia ni pulok. drop komen okey. hampir semua entry aku dia komen. kalau dia baru dapat tawu pasal entry ke 3 aku, dia pasti akan komen entry sebelum-sebelum tu yang dia tak komen lagi. PASTI OKEY!


ni lagi sorang. buat aku segan. jarang balas komen dia. bukan setakat dekat belog dia, dekat kotak komen aku tu pun aku tak balas. punyalah pemalas aku sekarang ni! cepat terajang aku! HUHU!


okey la korang berdua dan pengkomen-pengkomen yang lain. aku pasti akan balas komen dan kunjungan korang. tapi tak pasti bila. rasanya sampai penyakit M ni dah sembuh kot. aku pasti akan balas. PASTI!! 
JANGAN JEMU JENGAH BELOG AKU YE. TENKIUUUU MANYAK-MANYAK!

2 komen kat sini !:

Nabiel said...

ape sebut telor2 nie??
hahahaha~=P

ZiErWa zAiNaL said...

haha..malunye..hehe...
terima kasih...terharunye..sob2..


kalau sudi komen la entry saya..
ape kena mengena?