▷▷20100628

MAK! eca nak anak kembar MAK!!

Assalamualaikummmmmmmmmmmmm! hmm. tadi aku saje search gambar baby twin. erk, jumpa macam2 gambar. geramnya tengok. jom layannn




halolololololololololololo ~

hololololololololololololololololo ~


skang jugak aku nak kawen!!!

MAKKKK! ECA NAK ANAK KEMBAR MAKKKKK!!


22 komen kat sini !:

Scha Nazri said...

haha. berangan dah keh ecis ooi. hehe. sumpah comel dak2 atas tuh!

cheqna said...

salam
memang besh ada kuarga kembar ni..cheqna ada adik kembar..pompuan....memang besh..
=)

nabilah_2908 said...

hehe...cepat2 la kawin.. :P

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLUEBERRY CHEESE TART

Mrs. Q! said...

aku baby kembau laki pompuan yg comel
nak jugak!!!!!!!!

~ NANA ~ said...

comelnye!!!!!!!!!!!!!!

kak nana slalu berangan nk anak kembar...hehe

Bukan Eciz said...

@syAzAnA

da lama berangan. KAHKAH. comel kan? geramnyaaaaaa!

Bukan Eciz said...

@cheqna

hish. ni yang jeles ni!

Bukan Eciz said...

@Kie-yu

lalalala. aku double nak!!

Bukan Eciz said...

@nabilah_2908

tade sape nak. ;(

Bukan Eciz said...

@heart~

erk kak nana. sama la kitaaaaaaaaa!

tail me :D said...

anak kembar!!! sume nak..kawen..lagi nak... tp nk beranak xnak! hehehe:D kawen...kawennn..kawen...

Putera Katak said...

patut la nak anak kembar ... wakakakakaka

Khairunnisa' said...

Nak anak kembar juga! =]

Bukan Eciz said...

@tail me :D

erk. sama la. nak kawen. nak baby kembar. tapi tanak beranak. lalalala~

Bukan Eciz said...

@JameL

KAHKAH. ni la sebabnya gua nak anak kemba! lalalala~

Bukan Eciz said...

@Khairunnisa'

yeahhhhh! kita serupa!

dinda.teJa said...

huhu.. shomelnya..

Bukan Eciz said...

@dinda.teJa

macam aku kan? kan? kan? lalalala~

safiyyahosman said...

nanti mak bg eca baby kembar ok..ahahahaha:)

aien said...

aik? nk baby kembar kena mintak kat mak ke?? wakakaka..

mintak kat tuttt la.. hahaha.. larikkk.... =P

Zierwa Zainal said...

comelnye...hehe...blh ke wt syarat kawen kene ade keturunn kembr?haha


kalau sudi komen la entry saya..
hilang

cik violet said...

nak anak kembar jugak!! :)