▷▷20100629

Jiran aku itu BANG NGANG!

Ohhh. mengapakah! oke pada suatu hari, erk. tadi la! tiba-tiba akak aku menjerit panggil aku.


"eca! mak a'u!" erk. ha???? a'u?? jatuh ke? darah aku da bederau. mak jatuh?


"mak jatuh??" aku tanya muka penuh persoalan. 


"MAK GADUH LA!!" erk. ooooo. mak gaduh! muka akak aku tak boleh blah. serius habis. bekerut memek muka dia. mati2 aku ingat mak jatuh. bukan pe, macam tu la muka dia masa bagitau arwah atok aku jatuh. hmm..


aku terus bangun tinggalkan laptop kejap. memang nampak mak aku gaduh. ingatkan gaduh dengan si jantan tu. rupanya, dengan bini jantan tu. lalala~


mula-mula aku datang mendamaikan la kan. bini jantan tu ada dalam rumah dia je. mak aku da merah padam muka dia marah-marah.


skali, tiba-tiba aku dengar betina tu menjerit sumpah seranah mak aku. ehhhhhhhh. aku apa lagi kan. tiba-tiba je darah aku yang tadi rilex berenang-renang ni, membuak2 naik ke kepala!


terus aku balas segala. habis semua yang tersimpan dalam jiwa ni, ku hemburkan. nak ikutkan, memang aku nak pegi mengadap muka betina tu, bagi sedas dua kan. tapi, mak aku amik giliran lak menenangkan aku.


hmm. kalo korang kat tempat aku, aku rasa korang akan buat mende yang sama. betina tu memang tak guna. tak kenang budi. kurang ajar! eh macam-macam la. menggigil jugak badan ini. lalalala~


hakikatnya, aku kalo tade jiran cmtu, aku memang tak kisah 200%!!

5 komen kat sini !:

spek biru said...

wah,marah beno nmpak. sabar yer :)

Farid MOFASAD said...

kalau nak parang cakap

ZiErWa zAiNaL said...

sabar ye


kalau sudi komen la entry saya..
hilang

edda(",) said...

alahaii.. tak syok nye bergaduh jiran2... sabar la eh.. dugaan kejiranan tuh..=)

akmal hacks said...

berani dye sumpah seranai bagai kt mak mentua gua ..!! cilakak!.. oke.. lu kasi parang skang gak