▷▷20100609

Info Khas Untuk Lelaki!!

Semuanyaaaa berkenaan LELAKI!


LELAKI LEBIH AKTIF SEKS
Mengikut sebuah kajian yang telah dijalankan di negara membangun, ramai lelaki sebenarnya telah mengadakan hubungan intim sebelum berkahwin dua kali melebihi wanita. Ia sekaligus memberi gambaran bahawa lelaki lebih 'seronok' melakukan hubungan intim berbanding wanita. Betulkah? Tapi sebagai orang Timur, kamu ditegah melakukannya sebelum berkahwin, PAHAMM???


ada lagii nii, baca cepat!


TELEFON BIMBIT KURANGKAN KESUBURAN LELAKI??
Tahukan kamu bahawa lelaki yang sering berbual di telefon bimbit boleh terdedah kepada risiko kanser sebanyak 240%!! Selain itu, ada kajian dari Sweden mengatakan bahawa bilangan sperma yang berkualiti juga akan berkurangan akibat penggunaan telefon bimbit yang kerap. Jadi lelaki, kamu kena hati-hati ya! 


hmmm patutla SANGKEKASIH lebih suka jumpa dari gayut!


haaaa ni berikutan entry ABAM KUBI mengenai PENYEBAB LELAKI MATI PUCUK haihh cari-cari entry dia balik tak jumpa la. hehe. haaaa, bagi yang HAMPIR, atau SEDANG ataupunnn SUDAH mati pucuk, ni ada penawarnya!


OBOR-OBOR UBATI MATI PUCUK!
Tahukah kamu bahawa obor-obor dari jenis 'irukandji' dikatakan mampu merawat masalah mati pucuk? Kajian yang dilakukan oleh James Cook University juga mendapati, bisa dan sengatan obor-obor tersebut yang boleh melumpuhkan organ pula dikatakan mujarab untuk memberi ereksi kepada lelaki! Pun begitu, obor-obor jenis ini hanya boleh didapati di kepulauan Whitsunday, Australia. KAHKAHKAH! pi la korang jauh-jauh tu semata-mata cari obor-obor untuk ubati mati pucuk, lagi-lagi DADI KUBIIII!



5 komen kat sini !:

Tn.Punya said...

bukan mati pucuk lagi nak g cari penawar yg sgt jauh tu.. terus mati ko dibuatnya..

http://myvitrd.blogspot.com/

@ien_R@z said...

haha... obor2 dlm sungai tak jadi ke?? hahahaa

Frodo Baggins said...

wooohooooo!
obor2 tu cam sutera jer tgok
untuk ubat kematian "adik"
lautan api sanggup direnangi!
wakakkakakakaka


>>___<<

pawaka19 said...

bgus jugak info ni..pasal telepone tu..mel nak cari antiradiasila..ada org jual aritu

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Alat Pengesan Laptop Di Kereta"

~Ann~ said...

dadi?? perrgghh kubi da jadi dadi gula ko ek... kuikuikui.. cekodok oo cekodok.. nak report ni...