▷▷20100610

Alaaa aku memang cepat bosan weyhh!

Eh eh. aku baru perasan la. harini aku tade post entry pum. haiyaaaaa. pagi-pagi aku pegi rumah atok. melawat atok. pastu tengahari aku pegi rewang rumah ARWAH PAKLONG aku. siang ayam la. pastu makan. pastu blah. balik-balik je, tido. hattoiii


memang peberet aku tido siang skang. hattoii. sampai da jadi geng ni. geng tido siang KAHKAHKAH sumpah tak lawak.


ni haaaa aku post entry ni pun sebab nak beritawu. aku buat header baru lagi. macam biasa la, aku ni memang cepat bosan. cepattttt sangat! tu haa. tengok la. untuk tatapan korang. KAHKAH!

4 komen kat sini !:

ZiErWa zAiNaL said...

lama x dtg melawat..huhu

kalau sudi komen la entry saya..
<a href= "http://rentetanperjalananhidup.blogspot.com/2010/06/hari-ni-betul2-menguji-saya.html>hari ni betul2 menguji saya</a>

Sya Isya said...

isk isk tukar lagi..cepat bosan yg membawa kerajinan..hehe..blog Sya juga dah bertukar wajah. totally change.

heart~ said...

ingtkn da bosan tls blog..heee~

HyperPlasma said...

ooohoi..lu kenal gua tak?hahaha