▷▷20100609

Nak laki badan ketul boleyyy??

Hishhhh. kenapa meremang bulu akak niii?? 
arrrrr sebab, sebab, sebab aku baru tengok team rugbi tuu. 
alalalala. shanteknyaaa badan dia! 
patu sorak sebelum main rugbi tu, arrrr sukanya tengokk!!


(***)


Dulu penah berangan, nak laki macam tu.
serius aku pantang tengok laki body ketul ni.
mula lah jatuh cinta 3 MINIT!
KAHKAHKAH!


tapi apakan daya,
bila dapat, PLAYBUAYA pulok!
patu yang okey,
tanak kat aku lak!
ADESSSS!


(****)


Dulu masa baru-baru rapat dengan SANGKEKASIH,
dia selalu nak 'main besi'
sebab dia nak jadi macam yang aku nak
tapi bila da couple
dia tengok aku ni jenis tak kisah
TERIMA SEADANYA DIA
terus dia tak 'main besi' lagiii
body pun da 'montok' balik
KAHKAHKAH!


(*****)


alalala sayang
saya tak kisah awak macam mana pun
yang penting hati ni okey
saya ni memang lalai pada sesuatu yang saya suka
dan awak tawuu itu kan?
dan itu jugak punca awak naik angin
kita pun gaduh kan? kan?
saya selalu cakap awak tak paham saya
tapi awakkk laaaah yang paling memahami saya sebenarnya


(******)


aku : "ye sayang, ayg salah, ayg jaat, ayg bodo"
dia  :"ayg tak bodo, ayg tak jahat, tapi ayg keras kepala, hati batu, egois"


dushh dushh setepek aku kena
dah dahh! tamao gaduhh.


(*******)


hishhh. dia kata nak 'main besi' lagi
pegi la pegi laaaaaa
kot-kot dapat body ketul kan
ARGHHHHHH HISTERIA aku nanti
KAHKAHKAH!


masa entry ni da di publish, aku mungkin sedang rewang kat rumah sepupu! malam ni last kenduri tahlil~ ❤



3 komen kat sini !:

pawaka19 said...

mesti suka tengok wrestling ni..batista smart body dia..

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Alat Pengesan Laptop Di Kereta"

Kie-yu said...

erk!
saye tamau lelaki bdn ketol
takoot!!!

~Ann~ said...

euwwwwwwwwwwwwwww