▷▷20100612

Chatting buat aku DOWN!

Sejak 2 minggu lepas, aku dengan SANGKEKASIH selalu gaduh. sebabnya? ni la. pasal belog la. eh aku terlalu aktif dengan chatting. kat GENGBLOGGER dengan WARUNGCHAT.


tiga perkara buruk jadi bila aku terlalu aktif kat dunia chatting ni. pertama, aku selalu tidur lambat dan jawapannya aku mulalah BANGUN TIDUR LEWAT!


kedua, aku terlalu kerap bergaduh dengan SANGKEKASIH buatkan kitorang makin jarak. berjauhan hati. haishhhh. tamau! da mintak maap. susah betul nak pujuk si busuk masham tu tau! dia pantang sikit aku berchatting ni sebab, sebab, sebab aku akan khayal. KEHKEH kena sengkeh!


ketiga, AKU TAK BERBLOGWALKING lagi dahhh! haishhh rindu pada sahabat karib belog aku. lama tak jengah belog diorang. tah da cat baru kot. hattoiii! aku punya belog je da bersawang. da jarang post entry!


ok2 akan ku buat perubahan! babaii nak tidur ni. ilapu!



2 komen kat sini !:

ZiErWa zAiNaL said...

jgn lupe blogwalking taw..hehe


kalau sudi komen la entry saya..
letey tapi happy

pawaka19 said...

hoho cepat2 la blogrunning..