▷▷20100626

Cerita versi pantun versi aku versi entah apa-apa!

Teringat aku saat itu
Kau menengok aku tanpa jemu
Aku tertanya apakah yang kau nengok itu
Rupanya baju aku terkoyak di situ


Eh aku mulai marah
Kenapa mesti nak tenung baju aku yang merah
Apa dah tade mende lain nak tengok dah?
Bahagian koyak ni jugak buat iman kau goyah


Aku panggil kau datang sini
Kau terpinga-pinga macam nak lari
Aku angkat kening ni tiga kali
Kau datang suara tak bunyi-bunyi


Aku ketawa terbahak-bahak
Buat kau hampir tersedak
Eh kenapa kau gelak?
Soalan tu kau tanya aku, nak kena sepak?


Kau jadi makin lemau
Sebab nampak aku da macam rimau
Eh sesuka hati kau je nak kutuk aku ye Fey Mau!
Aku belasah nanti kau jugak hidup segan mati tak mau!


[ aku tatawu nak sambung apa lagi dah! KAHKAH! ] tolong sambung kan..



3 komen kat sini !:

@ien_R@z said...

sambung gelak boleh?

hahahahaha

>___<"

ardinihumaira said...

teringin nak sambung tapi tengah blurr lak. hehe sedap la pantun kamu ni

KuBi said...

dalam beras ado antah, pantun mender ntah!! isk