▷▷20100621

Aku ni play girll???

Tenkiuu sangat-sangat sudi jengah belog ni. Pasal apa pulak kali ni ye? Aku ni play girll??? Hmmm. tak paham? JOM BACA ENTRY NI

Assalamualaikummmmm! tiba-tiba teringat kisah zaman sekolah dulu. aku ni kalau minat kat seseorang, gila punya minat, aku akan usahakan untuk bermesra dengan dia! oh yeahhh!


dulu, masa aku tingkatan 2, aku penah minat pada sorang brader ni. masa tu dia tingkatan 4. badan dia taf-taf gitu. aku gelar dia kingkong sebab orang yang berbadan taf kan berjalan kengkang. KAHKAH!


alamak. bukan macam ni ye rupa dia. ouch ngeri akak! KAHKAH!

okey sambung. kebetulan masa tu, ada pertandingan kawad kaki KADET REMAJA SEKOLAH. aku terlibat. jadi aku ni tade but a.k.a kasut tebal tu. jadi nak dijadikan cite, punyalahhh teruja kan, aku buat keputusan, nak pinjam je but kingkong tu. padahal dia KADET POLIS. haiiyaaa mana lah sama kan?

aku tak pakai pun but dia. sebab nak kena gelak?? aku simpan je kat rumah. tersengih-sengih tengok but dia. pastu nak pulang, beria-ia tunggu dia balik. aku ni sesi petang, dia sesi pagi. jadi sanggup masuk perhimpunan lewat sebab nak pulangkan kat dia.

huishhh. bila pk-pk ahhh susah pulok nak tengok muka dia selalu. aku buat keputusan nak duduk asrama je. asrama tu belakang sekolah je. sapa-sapa boleh masuk. hehe. bila dapat, punyalah suka. sebab aku masuk asrama semata-mata nak tengok dia dengan lebih kerap.

bila kat asrama, aku baru tawu orang panggil dia MAT TAF. bila time makan je, mata aku mesti jeling-jeling dia. hati ni sentiasa berdebar kalau tertentang mata dengan dia. ouchh! tersengih dengan sendiri hattoiii!

bila bertembung, aku selalu tegur dia. sampaikan dia mula perasan yang aku selalu beri perhatian pada dia. kawan-kawan dia pun dapat kesan yang aku ni suka kat dia. ouch malu akak! tak boleh nak sembunyi perasaan ni.

bila da makin mesra, malam-malam ada sesi dating tau. biasanya dating terjadi bila jumaat malam. esoknya sabtu, tak sekolah. maka ramailah pasangan yang dating. alah, tempat dating tu ialah jalan antara pemisah antara aspura dengan aspuri. betul-betul depan bilik warden. huhu

bila da tiap minggu dating, ada 1 malam tu, dia bagi aku coklat. Ya Allah! masa tu, aku rasa nak melompat sambil jerit, YAHOOOOOOOO!! tapi aku control je. kalau siang, da nampak kot, muka aku kemerahan ke malu an. KAHKAH!

balik bilik je, aku terus jerit, arghhhhhh sukanya! semua pelik. kenapa aku suka sangat? sebab dia ni, seorang yang pendiam, pemalu. tak ada perempuan yang berani dekat dengan dia. sebab muka dia bengis. susah nak senyum.

aku tatawu la macam mana aku boleh cairkan dia. mungkin kerana aku ni jenis beria-ia kot. KAHKAH! dia kesian kot kat aku. ahhhh lantak! janji apa yang aku buat selama ni berbaloi-baloi!

masa sekolah dulu, aku ni nakal sikit. suka ponteng kelas. jadi, sekolah belum tamat, aku da balik asrama dulu. beg sekolah tinggal je dalam kelas. malamnya, nak buat keje sekolah da susah. 

jadi, nak pegi masuk sekolah balik, da takut. aku panggil la MAT TAF ni. laju je dia nak temankan aku. yeahhhh. dia memang tak banyak cakap. dia cuma angguk-geleng je dengar aku bercakap. okey aku memang suka bercakap.

bila kantoi dengan akak-akak ni, malu lah kan. diorang siap tanya aku. macam mana aku boleh 'kawan' dengan MAT TAF ni. aku jawab ringkas je, SEMULAJADI. KAHKAH! senang kan jawapan aku?

bila akhir tahun, aku da tak ingat sangat apa yang jadi. tahun depannya, aku da tak duk asrama lagi. orang yang aku nak, aku da dapat tackle. KEHKEH! bukanlah maksudnya DAPAT MADU SEPAH DIBUANG. da memang jenis aku, aku akan dapatkan sampai dapat, bila da dapat, aku lepaskan je. 

sampai brader-brader yang lain tanya, KAU TAK COUPLE DENGAN MATTAF LAGI KE? aku boleh tanya balik. BILA MASA KITORANG COUPLE?? BUKAN KE KITORANG KAWAN JE?? diorang pelik. HAIII. MATTAF KATA KAU MAKWE DIA. hatoiiiii! bila tah declare.

dan sejak dari itu, aku terus tak berhubung dengan dia. kalau terserempak pun, buat-buat tak kenal. KAHKAH! alahaiii kejamnya. YEKE? bila masuk tingkatan 3, da masuk cite lain pulok. lelaki lain pulok! KAHKAH!

actually, aku baru perasan. lelaki jenis pendiam dan pemalu ni lahh yang aku minat. yang aku akan tackle sampai dapat. dan SANGKEKASIH adalah salah seorang daripadanya! agaknya sebab aku ni suka bercakap. dan diorang aku jadikan pendengar saje. HEHE!

5 komen kat sini !:

aien said...

hahaha.. suke ngorat budak pendiam ek?? mesti kamu ni bdk nakal.. ngee~

best kn pengalaman kt sekolah.. hehe

MOFASAD said...

kenapa tak pakai but kebun je?

kan comel masa kawad 2.


hahahahahaha


>>_______________<<



...
JOM IKUT TIPS GUA NAK KEJAR FOLLOWER DENGAN CEPAT

Anonymous said...

wah..jarang dengar gadis yang start dulu..huhuhu

nabilah_2908 said...

hahaha...best cerita ni...

kiranya nies ni gamble jr la eh..jarang gurl mcm ni...sgt bersemngt.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TOY STORY 3

Zierwa Zainal said...

dulu selalu kene gosip je..
x thn btul gosip2 ni..huhu

kalau sudi komen la entry saya..
ape kena mengena?