▷▷20100620

40 malam tidur rumah atokkkk! arghhhhh~

Tenkiuu sangat-sangat sudi jengah belog ni. Pasal apa pulak kali ni ye? 40 malam tidur rumah atokkkk! arghhhhh~.? Hmmm. tak paham? JOM BACA ENTRY NI

Assalamualaikummmmmm! harini aku nak tidur rumah arwah atok aku. alaaaaa rumah arwah sebelah je dengan rumah aku. mak aku ni haaaa. beria-ia nak tidur rumah arwah.


bukan apa. anak-anak arwah yang lain da balik rumah masing-masing. jadi tinggal lah kami yang berdekatan je. jadi nak tak nak, aku follow lah mak aku. abah pun setuju nak tidur rumah arwah 40 malam.


orang kata, bila orang meninggal, roh arwah akan balik ke rumahnya dalam 40 hari. jadi, tak eloklah tinggalkan rumah tu kosong je kan. kat rumah arwah ni pun dapat jugak signal wireless dari rumah aku tu.


nampak tak? ni lah rumah arwah atok aku. ni bahagian tingkat atas punya. sila abaikan budak baju coklat tu. gambar ni fresh. baru je amik tadi. heheh

40 malam mak aku tidur sini, 40 malam jugaklah aku tidur sini. haishhhhh beranilah sangat aku nak tidur rumah aku sorang-sorang. bukan apa, aku ni kalau ada kematian, agak kecut sikit.

kalau hari-hari biasa, aku tak kisah sangat. lagi pun dah biasa tidur lambat. jadi rumah da serupa macam takde orang. ni ada kematian, tu yang nak tidur bawah ketiak mak jugakkk!! KAHKAH!

okey okey. aku nak ke CB ni. nak mengacau makhluk-makhluk yang ada kat sana. sekian, tenkiuuuuu!

JOM BERJUANGGG!!

3 komen kat sini !:

Lepat Pisang said...

Insyallah kalau dia mai ganggu,niseca selalu baca Ayatul Kursi banyak2 yer..

Anonymous said...

cantik blik atok...
smpat lg to amik gba,post entry,chatting2..
bgus2...abi ske:)

ZiErWa zAiNaL said...

kuatkan smngt,..hehe..

lawala rumah atok..cool je..

kalau sudi komen la entry saya..
Tip merawat hati yang telah dicuri