▷▷20100510

Sakitnya sindiran itu..

Nak buat macam mana. diri ni memang tak bagus. serba-serbi tak lengkap. tersilap kata, orang tersilap paham. kena marah. kena sindir. kena perli. bisanya telinga mendengar suara ini membaca wartikahnya. sakitnya mata mengelip melihat hasil nukilannya. sedihnya hati ini merasa kebenciannya.

minta maaf andainya diri yang hina ini mengguris hati. saya mengaku silap. saya tak setandingmu. tak sehebatmu.

12 komen kat sini !:

syafiqah safri said...

em...biase la tu...jadi kan itu sebagai satu semngat :)

Nisaeciz said...

@syafiqah safri

ye. mekaseh. :)

mohamadfbi said...

eciz, sapa yang mengguris atri eciz nie?

Nisaeciz said...

@mohamadfbi

dia tak guris hati saya. tapi, dia bagi saya satu sindiran yang seolah-olah dipenggal leher ni. sakitnyaaa. seseorang yang okey orgnya. :)

mohamadfbi said...

ohyer? mungkin dia masih tak faham eciz lagi kot.
seseorang yang okey? camner tu?

Nisaeciz said...

@mohamadfbi

dia mmg tak phm pun. sbb dia tak kenal pun sapa saya nii. seseorg dari alam belog. tapi tapela. kita abaikan je. saya da tengok. dia da delete entry dia pasal sindiran tu. tenkiuu pada dia.

azila said...

zla rasa suma ni silap paham jer...kt kawan2 ek dear:)

Nisaeciz said...

@azila

ok. saya pn slh ckp agknya. tu yg org terasa. heh. kita kwn2. ;)

mohamadfbi said...

okay. kita kawen2
:)

Nisaeciz said...

@mohamadfbi

haha. boleh. boleh. bila tuu? ;p

ZiErWa zAiNaL said...

mmg pun..tapi kne terima kn..sbb kadg2 sindirn tu adalah yg tebek untuk diri kita

kalau sudi komen la entry saya..
duka dalam gembira

Nisaeciz said...

@ZiErWa zAiNaL

betul3. tenkiuu okey. itu satu kata semangat jugak! ;D