▷▷20100508

Korang kenal POCOYO takk??

Assalamualaikum sedara-sedariii. huhh pagii ini terasa begitu nyaman kann?? dengan jantung aku berdegup kencang mana taknyaa atok ku tersayang menjenguk ke tingkap tanpa bagi salam aleh-aleh terus tanya soalan hah kau kat situ jugak aku menjerit hoiii mak kau gila hatokkk jangan marah. atok aku boleyy gelak hattoii takde kesian melihat cucunya begitu terkejut noty atok ni tawuu.

sebenarnya aku nak tanya koranggg, kenal POCOYO takk?? alaa dia lahh adik aku. hiahiahia sangat comel macam kakaknya cuma beza kami ialahh aku di dunia realiti dia di dunia 3D yeke?? pagi-pagi-pagi aku mesti nak on tv nak tengok POCOYO dulu hattoii sangat comell lah kauuu!
haiiiiii!! sayalahh POCOYO yang comel kebiruan mendamaikan sangat sayang sama kak eca huahua
POC nak apa? nak cucu ye?? bukan cucu versi atok okeyy ni kategori bahasa felat iaitu nama benarnya susu
nape? nape? nak yom kak eca kee?? cepat cepat nah kak eca kauu dah tadah pp nii cepattt
suka betul dia pakai topi kolop tuu lempang kang geram betul
jangan buat muka pelik versi comel camtu bolehh takk?? sepak kang!
eiiii! dia icap puting fulak ni bertambah geram niii ada jugak kena tembak kepala tuu kang geram betulll

HUAHUAHUA ini adalah cara bagaimana bila aku tersangat geram pada baby-baby atau kartun-kartun yang terlalu comell habis pp depa aku tarikk sampai merahh bila dah nangis aku lariii huahua

dah tuu jee nak tunjuk kat korang POCOYO ku sayang

1 komen kat sini !:

pawaka19 said...

katun bahasa melayu ke..? bestla..comel macam Niseca haha