▷▷20100508

Hindustan lagii? memang hampeh!

Haiii selamat nak malammm. kejap je lagiii aku nak pegi mandii hattoii sangat melekit sudah inii badan tapi dun worry be happy badan aku tadak bauu okeyy. kalii nii funya entryy hey hey hey hindustan lagi ka?? hamboi hamboii mentang-mentang baru lepas gian nengokk hindustan entry kauu dua kali berturut-turut fasal hindustann?? layann je adik-adik

nak kisahkan betapa hampehhnya hindustann nii okeyy. ada 1 filem tu, pelakon lelakinya aka hero nye HRITIK ROSHAN yeke aku ejaa KIPAS SUSAH MATI beliau sila jangan marah. lantak kauu lahh huahuahua
tengokk tuu. senyum kat aku lahh tuu. tawuu dahh auw auw alalala aku pun minat kat kau okeyy jangan risau perasan!
dalam cerita tuu dia pegang watak pencuri profesional. sampai tahap polis tak boleyy kesan kehadirannya. bukan mcm nii. dia lagi mantap gayanya lahh kann buat-buat tatawuu fulakk hindustan mana pernah biasa jee aksi dia kann
dah curi macam-macam, 1x polis tuu upah sorang pencuri perempuan untuk tackle pencuri lelaki tuu. sbb dia selalu bertukar identiti tawuu. punyalah susah buat itu buat ini cik polis kita nii sekali kann endingnya...
polis tuu boleh cakap apa tawuu?? saya tak tangkap kamu berdua & lepaskan kamu berdua sebab kamu berdua sedang bercinta! GILAAA KAUU!! kalau mcm tuu kat Malaysia nii lah hidupkan watak-watak dalam hindustan tuu, KOMPOM banyaklah jenayah yang membabitkan kekasihhh dan mereka takkan ditangkap atas alasan mereka bercinta.! wakluu!

masa tu terasa betapa bodohnya diri ini kerana menonton cerita ituu. tapi yang feliknyaaaaa aku tonton cerita itu BERKALI-KALI huahuahua tatawuu apa sebabnya. ;p

2 komen kat sini !:

LIA LOUSY said...

hindustan ni, yg syok tgk yg lelama punya jer..

kuch kuch hota hai [ 10++ kali ulang tgk ]

maan [ lagu semua best ]

dil tp pagal hai [ alahai, hensem SRK tu ]

heee ;p

Nisaeciz said...

@LIA LOUSY

hahaha. tawuuu tape. kabhi kushi kabhi gham masih beshh. ada lagi. tapi tak ingat tajuk. yang pasti, yang lama2 besh kan. heee~