▷▷20100508

Kadang2 hindustan ni klaka jugak

Assalamualaikummm! haiiii selamat petang atok nenekkk! huh kali nii aku post entry dalam keadaan agak seksiii kerana fanas la kawan-kawan. ni nak cite niii. tadi kul 2 sampai lah kul 5 aku tengok cite hindustan tajuknya Mann. cite ni dah lama. masa kecik-kecik dulu, aku suka sangat dengan cite ni. sedih la kononnya kan. lagu pun masyukkk.
Tapi kann bila dah tengok lagi sekali nii yelahhh da besar la katakan aku beria lahh nak tengok. okeyy permulaan semuanya okey. part-part lagu memang takkan ku lepaskan siap hafal lagii tuu huahua. babak demi babak aku tengok. aku asik gelak. bukan sebab sin nye lawak, tapi jalan ceritanya hattoiii sangat meloyakan okeyy beria sangat lakonannya.

Mana taknya, dia baru je berkawan dengan laki tu, bila laki tu nak tackle pompuan lain lelaki tu kononnya memang buaya darat kann dia boleh bantai melalak beria-ia walhal dia sendiri cakap dia tak suka nak tawuu kenapa dia melalak bagai nak gila? sebab lelaki tuu cium dia banyak kalii hattoii lawak di situ okeyy
Ni haa pompuannya. ala-ala nampak kann? walau pecah sikit gambarnya pakcik google demam biasalahh kann tak dapat bagi gambar terbaik. orang tuu tengah syok nyanyi, dia bantai melalak buat aku ketawa jela weyhh. sambil dia melalak tu, dia tengok lelaki tu nyanyi-nyanyi plus menari-nari dengan pompuan lain.
haa nii. sempat lagi dia berangan dalam tengah nangis tu. dia berangan dialah yang nyanyi dan menari dengan lelaki tuu. huahua klaka kan hindustan nii?

tape lahh. endingnya memang besh. biasalah, kahwin jugak walau banyak dugaan. aku suka cite ni sbb mak aku suka. heheh. salute laa cite ni boleyy buat mak aku menangis walaupun mak aku memang akan menangis untuk setiap cerita yang sedih huahua. lagu-lagu dia memang kesukaan aku.

hindustan sekarang, aku dah tak pandang dahh.

7 komen kat sini !:

MissEpy Hearty said...

hehe
cite ni best!
maybe sbb tyme ni 2 2 cun n encem..
skunk ni laen sket..
jln cite ngarut tp i like~
ahaks

niseca said...

hahaha. tawuu tape. ;D

mohamad fbi said...

waaaaa, dah lama tak tengok cita nie...dulu fbi every week g beli cita industan kat pasar malam...suka lagu masa nenek dia men piano...weeewwiiitttt

niseca said...

haha. tawuu tape. lagu tuu asyikkk je. ngn lagu yang dlm kapal tu. dia baru nak usha priya tuu. besh besh besh

liez kusut said...

baru lps tgk cite ny kart tv3 td..
besh!!

niseca said...

yeahhh. samalah kita! ;D

LIA LOUSY said...

AGAIN, movie hindustan yg lelama jugak best :D