▷▷20100531

Kenapa aku tak suka RITA RUDAINI??

Kenapa aku tak suka dia ni??
Kenapa? Meh aku list kan.

1- Asik-asik muka dia jeeeeeee keluar kat TV akak boring la dekkk!
2- Asik-asik dia je jadi heroin dahlah jalan cerita sama jeeeeee menyampas akak!
3- Kahwin lariiiiikkkk pastu sampai sekarang keluarga belah suami tak restu hadess
4- Sebab aku takkkkkk suka laaaaaa!!!
5- Sebab aku menyampas laaaaa!!
6- Sebab aku memang mencikkkkkk dia!!

dah dah. aku memang tak suka dia dari dulu sampai sekarang. start dari movie hapa tu? yang dulu tuu. alaa cite ala-ala seram last-last mimpi rupanya. yang dia ni pegang watak hapa tah yang kena rasuk pastu ketawa ngilai-ngilai hattoiii tak suka nye akuuu!!!


11 komen kat sini !:

ardinihumaira said...

ehehe... sepatutnya family dia restukan sahajalah sebab dah punya anak.. sian cucu yang tak bersalah

cik aiLebiu said...

rmi yg x suka dia sbb kawen dgn pemuda kegilaan aweks-aweks...hahah :P

izzat aziz said...

tak suka dia sbb buat suami dia jadi lembik main bola..kahkah

nabilah_2908 said...

hrumm...kalau belakon..sure nk watak baik2..lembut2 jer kn...? huhu..

jom ke APA KATA HATI pulak,
IKAN SWEETSOUR & SUP TULANG

Unknown said...

erk...ade gemg gak upenye ...
xsuke giler dgn si rita....

Anonymous said...

kenapa aku x suka eciz? sebab dia bau kambeng dan byk ckp!!! larikkkkkkkkk!!!

Bukan Eciz said...

@anne

miakakakak ayat cam kubi! ;p

Unknown said...

Plastik.. hipokrit dan pandai berpura-pura. Amat menyampas cam aku menyampas kat fasha sandha gakk.. hu hu

Johari Hamzah said...

huhu.. sian dia...

Leplep said...

nampaknya kita sudah ditakdirkan untuk menjadi musuh...

gua fans tegar rita rudaini..


















ok,gua tipu.

INCHIK PIPI PAU PANAS said...

aku tak suke die..
tapi aku suke laki die punye kembar...