▷▷20100523

Gambar ni boleh buat orang rasa nak rogol tak?

haiiiii Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh! haaaa kali ni aku nak ngepost entryy fasal gambar.


huh. tadi aku cari funya cari la balekkk komen yang ditinggalkan oleh seorang insan yang tade linknya hattoii sangat payah la okeyyy. dia cakap macam kat bawahh tuu. masa tuu agak gentar jugak aku membacanyaa hattoiii tika itu aku post entry nii letak la gambarr tu kan tiba-tiba dapat mesej kat shoutmix aku. hah da jumpa punnn dia punya mesej hattoii.
jadi aku terfikir-fikir laaa sapa dia niii?? kenapa tamawuu letak linkk? takut dapat kenal sapa perogol tu ke ouch ouch jangann meremang bulu akakkk seram okeyyy! habis tuu da kalau eksaited nak show kat people muka kita camana?? takkan nak lakar ekekekek tapi memang agak seram la kannn.


tapi kan, tapi laa kalau gambar gini camana?? kena rogol jugakk takk?? 




ekekekek cepat-cepat rogol dia sapa yang berselera tuuu miakakakakak. eii budak cepat tutup muntut muu nanti kena rogol agagagaga. sayang sayang jangan marahhh saya saja nak kongsii gaya comelmu yang ingin memujukku ketika ituu miahaha.


errr nak cakap fasal 7 blogger yang aku paling mencikk tuu adalah gimik je miakakakak sebab akakk mencikk u allz sebab u allz terlalu baikk dengan akakkk mencik mencik mencik buat akakk terharu okeyyy. tu cik kubi tuu da touching ouch ouch soryy okeyy ilapu ekekekek. nape akakk delete?? sebab malas nak buat sambungannya akakakakak. okeyh okeyh babaiii





6 komen kat sini !:

Sya Isya said...

hatooiii..eca oi..tiap kali baca entri eca, mesti tergelak...pandai betul la eca ni buat org gelak..entry sya serius je...tak nak jawab tag sya ke?

heart~ said...

alamak u....tbe2 ai rase takot lak adoiiii

kna lbh berhati2 ni

. said...

bg no hp budak dlm pic ni, nk suruh kambeng jantan aku rogol dia!! wakakakaka!!!

Eciz said...

@Sya Isya

hahaha sya. eca memang saje nak bagi sya senyumm ;p yang pasal tag tu yeee. saje nak soh sya buat dulu tag saya bagi duluuu ;p

Eciz said...

@heart~

tawuuu tape sila pantas2 behati2 tawuu

Eciz said...

@.

miakakaka tadi da bagi no tepon dia