▷▷20100519

Korang, aku mintak maap! heheh

Haiiii. nak cepat-cepat taip nii. nak mintak mahap laa kat sapa-sapa yang baca entry Aku sebak tuu. bukan pe la weyhh. aku baru je download semula laguu tuu nyanyian olehh kumpulan ukays. hattoii itu lirik saje kawannn! 


lagi-lagi cik LEPAT sebab siap buat entry untuk akuu hattoiii mahap!! bukan aku pinta untuk korang simpati tapi lupa nak taip kat bawah tuu hanyalahh lirik semata-mata. btw, LEPAT sangat tenkiuuu sangat buat entry tuu sekurang-kurangnya LEPAT amik berat fasal saya sangat tenkiuu kasi ulang-ulang okeyy.


lagu tuu memang enak didengari! terima kasih ye cik LEPAT! btw, antara aku dengan SANGKEKASIH masih lagi bersama dan tersangat serta semakin bahagia sekarang. haiiyaa kalau dia tawuu aku cakap sudah single matikkk aku huahua




haa. nampak tak kebahagiaan kamii?? siap kembang kempis lobang hidung aku huahua sila perati lobang hidung tuu lain kali tak dapat lagii miahaha


*busukkkk saya tak cakap saya single tawuu saya cuma keluarkan lirik lagu SEBAK by UKAYS hihihi kita bahagia je kan busukkk??*

3 komen kat sini !:

Lepat Pisang said...

Tulah..next time note yer..lepat pun tak tau..

Lepat Pisang said...

Apapun lepat doakan awak dan dia berbahagia sampai akhir hayat..amin..

mie said...

ye ke??
ingatkan single..
hahhahaaaaaa