▷▷20100519

Oi lelaki! jangan nangis depan aku boleh takk??

Ohh lelaki. tolonglah jangan menangis depan aku! memang aku tak suka. aku dengan sewenang-wenangnya akan anggap korang lemah, lemau auww auww tak mawuuu tengokk!


yang aku betul-betul ingat, aku pernah buat 4 lelaki menangis depan aku dan 1 lelaki menangis di belakang aku kerana aku hattoii yeke? kuikui.


lelaki pertama, hmmm orang yang pertama aku sayangii. sangat sayangii. tapi disebabkan kenakalan aku yang tak reti-reti nak setia, aku curang. cewahhhh curang arang-arang gitu. jadi bila si dia dapat tawuuu, mengamuk lah dia. tapi masih boleh terima aku dan tak nak lepaskan aku. menangis-nangis depan aku suruh lepaskan budak kedua tuuu. tapi aku? nanakkkk! 


lelaki kedua, ialah lelaki yang aku curangkan tuu laa. dia ni auww auww sikit kuikuikui maka lagi pantaslahh dia nangis kan. tak herann derr. tak sayu langsungg! dah dah! dua-dua aku dah lepaskan. ni cerita betul-betul bila aku habis sekolah iaitu masa umur 18 tahun dulu.


lelaki ketiga, ialah seekor dajal. miahahaha masa zaman sayang menyayang tade nyee nak panggil dia dajal panggil b gituu apa tuu?? BArBIe la huahuahua. dia nii, masa dia kantoi ada perempuan lainn tapi masih tak ngaku, aku nangis woo depan dia sebak-sebak bagaii meleleh airmata la kann. sekali kan, sekali jela, sekali lahh kan dia boleh tolong nangis! ouhh pleaseee! hilang terus sebak aku. air mata aku serta-merta berhenti meleleh. siap tekujat tengok muka dia nangis ouhh burukknyee!! ni laa akibatnya dulu-dulu mainkan perasaan orang sendiri terbalas huahuahua


lelaki keempat, ialah seekor keldai huahuahua amek kau! aku hengat sangat waktuu tuu. dia kantoi ada perempuan lain kantoii lagi?? aku terus suruh dia tinggalkan je akuu hattoii dia bolehh nangis sebab tamawuu tinggalkan aku arghhh venchii nengok muka kau huahua skang tak amik tawuu lagi dahhh


lelaki ke lima yang menangis di belakang aku, ialah seorang yang mulia. ABAH aku! dia ngaku dia pernah menangis kerana aku. kenapa? biar antara aku, incik abah dan Allah SWT je yang tawuu!


jadi kesimpulannya, biarlahh aku tak tengok lelaki menangis depan aku sebab aku memang tak suka lelaki menangis. bagi aku diorang lembik dan tak boleh mempertahankan aku sebagai insan yang patut dia lindungi hatttoii.

1 komen kat sini !:

ZiErWa zAiNaL said...

ish...nmpk cm x leh nk perthnkn kte je nnt??tul ke??

kalau sudi komen la entry saya..
bersyukur