▷▷20100523

Contest sepantas mana anda menaippp??

apa nii? tak nampak ke jari jemari comell aku tuu miahaha tengag menaip hattoii tipu saja kawan. dah dah. ni haa aku tengah join satu contest babe. yelahh tak pernah pun join apa-apa contest sebenarnya tapi yang inii benar-benar menarik perhatian akuu.

yelahh mana taknya aku nii kan suka menaip jadi aku nak lahh tawuu seberapa pantas tangan comel aku nii boleh menaip kann ekekek. mula-mula blurr jugakk tapi akhirnya terbukti jugakk agagaga aku suka aku suka aku suka! haa nii la markah aku buat masa sekarang huweyhh! nak kalah vudak tuu masih belum dapat hattoii 360 tuuu. kikiki

buat masa nii lahh kann banyak nii jela jumlah perkataan yang mampu aku buat dalam seminit. ekekek.

meh aku cabar korang! kita join contest ni kawann kat sini CONTEST MENAIP TERPANTAS. memang beshh ekekekek sebab ituu lahh aku jarang update agagaga. nanti update lagii okeyy.

2 komen kat sini !:

ZiErWa zAiNaL said...

owh..
nk cube la..hehe

kalau sudi komen la entry saya..
best sangat

MSR said...

TQ atas penyertaan anda. Senarai kedudukan sudah diupdate! Check it out! TQ~