▷▷20100512

Alahaii sedihnyaa dia


Entry ini ialah entry sedih dan sedih. nampak tak muka mangkok kat ateh nii? haihh bukan mangkok, mamat! terlalu sedih sampai tersilap taip maapp. sedihnya muka dia. meleleleh air mata dia. nasib baik tak ada ingoshh kan. eh eh hang nak post fasal mamat atas ni kee fasal hangg??


okey okeyy. sebenarnya aku nak tujukan khas untuk si dia. okeyyy jap! huwaaaaaaaaaaaaaaaa! hah kau. nak nangish jap. sedih beno niii.

Sayang, percayalah saya sangat tak berniat nak lukakan hati awak. saya tak berniat nak tipu awak. saya takut, kalau saya jujur, saya akan lukakan hati awak. Sayang! awak tak jahat! awak tak pernah kongkong saya. awak baik sayang. bukan di mata saya saja, malah mak saya, sepupu-sepupu saya, kawan saya, semua cakap awak baik. Sayang, maafkan saya. Saya mengaku saya salah. Saya mengaku saya silap. Please sayang. Maafkan saya..




Awak nampak tak? sedih sangat nii. saya menyesal. sebab kecewakan awak. jahatnya saya kan? awak, walau macam mana pun, saya tak pernah curang dengan awak! tak pernah! :'(

1 komen kat sini !:

Pia Hj Sufian said...

hahaha. kang ko terkenankan anak macam muka orang hitam tu kang baru tau. :p