▷▷20100512

Apa maksud mimpi ular?


huh! apa ke tak geli ini vudakk? hattoiii aku mendekati ular punn sangatt meremang bulu roma inikan lagiii berpelukan begituu hattoii. haihhh sebenarnya bukanlah tujuan aku nak mengePOST fasal cerita budak di atass. tapi aku nak beritawuu yang aku baru bangun tidurr niii. bukan dari semalam, tapi tidur versi petangg. haihhh mengantuk sangat tawuu.


Sedang aku enak di ulik mimpi hatoii memang sebijik macam vudakk kat atas nii lah gaya aku tidurr. sangat sopan serta mulia je dipandang kan huahua. nak bayangkan muka aku macam vudak nii pun boleyy takde marah punnn hattoiii. cuma nak duduk dalam besenn tuu tak dapatt laa muat vuntut je kott huahua.

tadi masa tidur aku on the way nak ke sedar gituu, aku rasa macam aku sedang menoleh ke satuu arah. arghh aku nampak ULAR! ular tu ular hitamm. dia menjalar je masuk dalam rumah akuu tapi dia tak serang aku yang tengah sedap baringg nii. pastu aku rasa macam aku mimpi. aku celikkan mata, tapi beratnya kelopak mata nii. tengok-tengok bawah kerusi, arghhhh! ular tu ada! tapi mata aku tak dapat buka betul-betul. macam ngantok sangat gitu. aku boleh cakap lagi, "kenapa la haiii time-time macam nii mata nii ngantok sangattt".


lebih kurang cam nii lahh rupa ular tuu tawuuu. sekali, SANGKEKASIH aku call. aku terkejut! terus betul-betul tersedar. tengok bawah kerusi, takde! huh! lega! masa antara sedar dengan tak sedar tuu, nampak nyata tawuu alam sekitarr nii. sebab tuu jantung berdebar-debar jee. yelah rasa macam betul-betul.

KORANG-KORANG, TAWUU TAK APA MAKSUDNYA? seram la..

9 komen kat sini !:

MrRollies said...

ni kira mimpi diaggap reality?
huhu pernah kene gak..
time jatuh dalam mimpi terus bangun sebab terkejut.. (kalau faham) hehe
Btw aq slalu mimpi ular gak

atty's said...

meremang bulu roma nengok ulor .tu
salam peerkenalan ..

Nisaeciz said...

@MrRollies

kalau selalu tuu, dah nak kawin sangat la kott. huahua

Nisaeciz said...

@atty's

bulu-bulu saya semuaaaa meremang tawuuu. ;p

LIA LOUSY said...

dah tukar layout.
i like :p
nenek kata, mimpi ular, ada org nak dtg meminang.
wah wah wah ;D

mie said...

oo...
kalo mimpi ular ni..
mungkin de org baru nk masuk umah...
hehheheee

Nisaeciz said...

@LIA LOUSY

haha. saja tuka mood. yeke?? tak sabarnyaaa. ;p

Nisaeciz said...

@mie

heeeee. mcm besh je bunyinya. ;p

Sya Isya said...

mimpi ular tak semestinya orang masuk meminang. kadang2 ia bermaksud musuh, lebih2 lagi ular hitam