▷▷20100527

Adakah SANGKEKASIH ada orang lain? :'( [sambungan]


harap maklummm ni entry sedih a.k.a meluah rasa tak sedap di hati uhuk uhuk

sequal
entry semalam ye. pagi ni aku mimpi lagi. kali ni, dia save no xgf dia as HAKIMI. aku ingat no xgf dia. then aku ngamuk la dalam mimpi tu. tapi bila bangun, aku termenung. sampai skang, aku masih terfikirkannya..



" Ya Allah, jika dialah jodohku, dekatkan kami, percepatkan jodoh kami, kekalkan jodoh kami Ya Allah! tetapi, jika bukan dia jodohku, jauh kan lah kami sejauh yang mungkin Ya Allah! sebelum aku menghadapi kecewa lagi. sakitnya kecewa itu Ya Allah! terpaling sakit.."

1 komen kat sini !:

ardinihumaira said...

amin... moga kamu bertemu jodoh yang baik2.

kecewa tu sangat sakit bagai hati dicincang2 disiat2.. huhu...

LESBIAN KE DNI NI