▷▷20100526

Adakah SANGKEKASIH ada orang lain? :'(

harap maklummm ni entry sedih a.k.a meluah rasa tak sedap di hati uhuk uhuk


pagi ni aku terbangun lewat. hmm sebelum bangun tuu aku mimpi. mimpi yang meletihkan. letih sebab tahan sebak. huh nak nangis tapi tak pas-pas. dalam mimpi da ngamuk ukukukuk.


kisah tingkatan 2


ada satu malam tu, aku mimpi boyfriend aku masa tuu kawen dengan orang lain. aku frust sangat-sangat. nangis esak-esak tapi air mata tak kuar. aku ngamuk-ngamuk dengan boyfriend aku. bila bangun, aku sambung nangis. kawan aku terkejut. masa tu aku duk asrama. dia tanya kenapa, aku pun cite la. dia cakap, tu mimpi je. sebulan lepas tu, boyfriend aku tinggalkan aku kerana perempuan lain..


kisah masa berusia 18 tahun


aku mimpi boyfriend aku masa tuu da couple dengan orang lain. hmm dalam mimpi aku cuma nangis je. bila da bangun, aku nangis jugak. dua bulan lepas tu, boyfriend aku tinggalkan aku kerana perempuan lain..


kisah masa berusia 19 tahun


aku mimpi boyfriend aku masa tuu ada perempuan lain. perempuan tu siap peluk-peluk boyfriend aku. aku ngamuk, boyfriend aku selamba je. aku nangis esak-esak bila terbangun. aku terus call boyfriend aku. dia pujuk. dia cakap, dia takkan buat macam tu. tiga bulan lepas tu, boyfriend aku tinggalkan aku kerana perempuan lain..


kisah pagi tadi


aku mimpi SANGKEKASIH nak bertunang dengan orang lain. dia record perbualan dia dengan girlfriend dia dalam hp dia. aku terdengar. aku nak ngamuk. tapi tak jadi. aku nangis-nangis. tapi tangisan tak keluar air mata. bila terbangun, aku rasa letih. dan aku termenung....


tiga kali aku mimpi benda yang sama dengan orang yang berbeza. semuanya aku sayang sangat-sangat. tapi orang yang tiga-tiga tu, sayang tapi tak berguna. memang kaki perempuan. aku je bodoh masih tak nak lepaskan. dan semuanya, hati aku terdetik..


tapi yang ni, aku sayang sangat! dan aku yakin dia tak ada perempuan lain. aku percaya dia. tapi tak tahu lah, hati aku terdetik, dia ada orang lain. da lama hati aku terdetik. dan harini, aku dapat mimpi ni. hmmm


terus aku berdoa.. " Ya Allah, jika dialah jodohku, dekatkan kami, percepatkan jodoh kami, kekalkan jodoh kami Ya Allah! tetapi, jika bukan dia jodohku, jauh kan lah kami sejauh yang mungkin Ya Allah! sebelum aku menghadapi kecewa lagi. sakitnya kecewa itu Ya Allah! terpaling sakit.."


8 komen kat sini !:

Lucy S. said...

kalau apa2 jadi lpas ni, redha la, mungkin Allah nak bg yg lagi baik utk awak :)

Bukan Eciz said...

@Alynn Notnot

Alynn. bagi saya. inilah terbaik. meleleh air mata saya awak cakap macam ni..

farah, s. said...

dah 3 kali mimpi mcm tu, dan 3 kali ut boyfriend tinggalkan u.

insyaallah yg ke4 ni tak jadi mcm tu dh. jgn sedih2 okay

Usy@M^^ said...

kesian n sedihnya...sabar je...dugaan dlm hidup..

Bukan Eciz said...

@farah aminuddin

insyaAllah. tp bila fikirkan, sedih jugak..

Bukan Eciz said...

@SyAmSuL AnUaR

tapi kecewa itu paling menyakitkan..

Anonymous said...

eciz. tu cuma mimpi. kalau apa2 jadi pun, ko sabar ek. semua yg jadi ada hikmahnya..

Bukan Eciz said...

@Anonymous

tamo la cakap cmtu. aku syg dia. nape guna anon ni?