▷▷20100529

3 anak pengusaha minyak

Suatu hari 3 kanak-kanak berkumpul, mereka adalah anak kepada jutawan minyak yang kaya. Mereka bangga dan sombong dengan kehebatan bapa mereka.

Budak 1 : "Wooi, korang tau tak bapak aku adalah raja minyak tanah!! Sekali gali tanah keluar minyaknya."

Budak 2 : "Alah! baru macam tu dah bising. Bapak aku adalah raja minyak kayu!! sekali tebang kayu keluar minyaknya."

Budak 3 : "Hah!! macam tu pun nak sombong sangat ke... korang belum tau, bapak aku adalah raja minyak angin..!! Sekali buang angin keluar minyaknya."

Budak 1 Budak 2 : "??????"





credit to: gelihati.blogspot.com


6 komen kat sini !:

Lepat Pisang said...

Blur tul bebudak tu..he..he..sekali raja kentut da..he..he..e

kyo_9 said...

kluar minyak?

~Ann~ said...

hahahaaaaa.. budak sengal no 3 tu ko ke? bhahahaha

Eciz said...

@Lepat Pisang

miakakakak! geliiii eiuwwww

Eciz said...

@kyo_9

miakakak. tak paham ke?? ;p

Eciz said...

@~Ann~

miakakakak tu aku punye kawan, ko la!