▷▷20120220

Jalan2 saje.

Assalamualaikum.

Oke harini da 20 Feb 2012 kan. semalam, 19 Feb 2012, genaplah hubungan aku dengan si Pais 2 tahun 11 bulan. bulan depan, kitorang genap 3 tahun la kan. bagi aku, hubungan cinta aku dengan dia paling lama pernah aku jalinkan. semuanya sebab kesabaran yang dia hadapi. hehe.

oke, disebabkan semalam genap itu ini, so kitorang keluar jalan2. ke Kluang Johor, pegi tengok wayang, pastu jalan2 kat ayer hitam. pastu singgah kat Batu Pahat Johor. oke, hebat tak? 3 DAERAH terus kitorang jalan2? haha.

mana taknya, daerah2 ni sebelah2 je. nak pegi satu sama lain, memang kena lalu satu sama lain. so, jalan jela kan. so aku taknak banyak cite sangat. aku jamukan dengan beberapa keping gambar. tenkiuuuu~

















1 komen kat sini !:

Chikova_Araishii said...

wahhhh cpt2 la kawen long, leh aku menyusul kendian, hahaha
weyh ko keje mane sebenanye skang, kenpius aku..klia ke?? law klia,dh dekat sgt nk lepak2 teww.hehehe