▷▷20110708

Michael Bay nak jumpe aku?

Assalamualaikum.

Ni aku nak gitau ni. hehehe. malam ni ada cite besh. kat tv3, cite down to earth. eh, ada aku kisah?? << ni mesti ayat korang kan? hahah!

takde la. besok malam aku nak ke jb. nak stay umah abang aku dulu. sbb esoknye (ahad), aku sekeluarga akan pergi majlis konvo anak angkat mak bapak aku.

motif gamba? nak bajek cun! wakakak!

dah tu, masa nak balik tu nanti, bole le aku nak menyinggah ke mana wayang2 berdekatan. pehhh! da lame kot aku ngidam nak tgk transformer 3 ni. dari michael bay tak terfikir nak buat transformer 3 lagi aku da ngidam nak tgk!.. eh? wahahahah! lantak.


itu diaa! optimus prime aku ngah menunggu! saba ek cayam! wahahah! tunggu 3d. i'm coming!!

.sekian.

1 komen kat sini !:

Chikova_Araishii said...

gajin tul ko hupdate skang ekh...
btw,gebu giler gmba ko tuhh, geram hakuh,hahah`